-
Data: 2012-09-20 23:56:25
Temat: Re: Jak to jest z tymi LED-ami?
Od: tÎż szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]BartekK wrote:
> ALE - nadal taka "żarówka" (w moim przypadku 21 ledów 5050) daje lekko
> ciemniejsze oświetlenie niż zwykła żarówka 21W.
A taka:
http://moto.allegro.pl/py21w-led-127xsmd-kolor-pomar
anczowy-kierunkowskaz-
i2592461592.html
127 SMD (chociaż małych) to chyba sporo?
Albo taka:
http://moto.allegro.pl/py21w-3w-high-power-led-bau15
s-kierunki-pomaran-fv-
i2595605292.html
3W power led, według różnych źródeł to niby odpowiednik seryjnej 30-35 W
Tyle że pobiera znacznie
> mniej prądu (w kempingu z akumulatorem jest to istotne), światło jest
> "zimniejsze", co mi akurat pasowało. Do zastosowań motoryzacyjnych - na
> pewno nie nadaje się.
Dlaczego na pewno? Nie wierzę, że przy obecnej technologii nie da się
zrobić LED-a świecącego podobnie do starej P21W. Jak kiedyś z ciekawości
porównywałem małe W5W, to wychodziło, że powiedzmy 10 SMD da już
porównywalną, jak nie lepsza, jasność i takie coś już jak najbardziej
istnieje. :)
Oczywiście nie zamierzam montować czegokolwiek, co świeci gorzej od
seryjnej, ale to można bardzo dokładnie sprawdzić (np. fotografując przy
tej samej ekspozycji lampę pod różnym kątem z żarówką tradycyjną i LED).
To nie światła mijania, żeby istotny był idealnie taki sam rozkład
światła (oślepianie). Jeśli natężenie będzie podobne pod różnym kątem, to
już ok. Kwestia chłodzenia też nie będzie raczej problemem, bo chce je
zastosować raczej tylko w kierunkowskazach.
--
ss??q s? ??u??ou??
Następne wpisy z tego wątku
- 21.09.12 06:13 Jacek
- 21.09.12 09:29 BartekK
- 21.09.12 11:43 Filip
- 21.09.12 11:48 tÎż
- 21.09.12 15:25 Filip
- 21.09.12 21:56 tÎż
- 21.09.12 22:58 BartekK
- 22.09.12 10:10 Gotfryd Smolik news
- 22.09.12 23:31 tÎż
- 23.09.12 11:26 BartekK
- 23.09.12 11:34 BartekK
- 29.09.12 04:30 Filip
Najnowsze wątki z tej grupy
- #Motodziennik 352 - STRACH SIĘ BAĆ - Zombi VS radio AM, prawo do naprawy i niemiecki pomysł...
- Większy zasięg w elektrykach nikomu nie jest potrzebny
- Więcej miejsca na buspasach :-)
- kable zawieraja skrobie?
- Uszkodzenie na parkingu a odpowiedzialność sprawcy z OC
- OBD2 napięcie akumulatora
- Zasieg elektrykow
- Gwarancja na używane AUTO. Czy dziś WARTO?
- Komitet kolejkowy :-)
- #Motodziennik Używane - OGROMNE PRZEBIEGI - najlepsze silniki diesla i benzynowe ostatnio
- Dlaczego Heweliusz zatonął? Kulisy tragedii I Heweliusz. Prawdziwa historia #1
- Masz 20 sekund na poddanie się :)
- automat czy manual
- Co może być gorsze od pożaru elektryka?
- brylant
Najnowsze wątki
- 2025-11-13 Warszawa => APM/Observability Engineer (Presales Engineer) <=
- 2025-11-12 Strefa Schengen
- 2025-11-12 #Motodziennik 352 - STRACH SIĘ BAĆ - Zombi VS radio AM, prawo do naprawy i niemiecki pomysł...
- 2025-11-12 Aparatu szukam
- 2025-11-12 Azylant na Węgrzech donosi prokuraturze na ministra sprawiedliwości/prokuratora generalnego
- 2025-11-12 Wrocław => Specjalista ds. Marketingu Online (PPC) <=
- 2025-11-12 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2025-11-12 Białystok => Generative AI Engineer <=
- 2025-11-12 Białystok => Gen AI Engineer <=
- 2025-11-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-11-12 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-11-12 => Senior Algorithm Developer (Java/Kotlin) <=
- 2025-11-12 Warszawa => Engineering Manager <=
- 2025-11-12 Białystok => Senior Microsoft Dynamics 365 Business Central Konsultan
- 2025-11-12 Większy zasięg w elektrykach nikomu nie jest potrzebny




Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei