  • Data: 2021-12-10 17:47:19
    Temat: Re: Jak uniemożliwia się mi studiowanie inżynierii
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, 10 December 2021 at 14:37:43 UTC+1, WM wrote:
> [...]
    upadla, ktos dostał pracę, czy wszyscy handlują w internecie i żyją z zasiłków

    obiad, robiąc pranie, bawiąc dzieci, zarabiając 100.000 euro rocznie

> [...]
    > środkowego.
    > Ludzie rodzą się bez kości w uchu, a wtedy aparat słuchowy nic nie daje.
    > W takich przypadkach, wszczepia się sztuczne strzemiączko, młoteczek,
    > kowadełko, bębenek oraz elektroniczny wzmacniacz ruchu.
    >
    > WM
    ==Znam przypadek osoby, która po mechatronice, konstruowała protezę ucha
    środkowego.
    Ludzie rodzą się bez kości w uchu, a wtedy aparat słuchowy nic nie daje.
    W takich przypadkach, wszczepia się sztuczne strzemiączko, młoteczek,
    kowadełko, bębenek oraz elektroniczny wzmacniacz ruchu.

    A kto wszczepia, gdzie wszczepia, dlaczego wszczep nie zostaje odrzucany ?

    To sa deluzje typu Melonowy czip do mózgu.

    Nic się nie wszczepia, nawet na świniach takie eksperymenty nie sa wykonywane, bo
    zakazane i żadnego mechatronika do tego nie potrzeba , bo gdy taki produkt się
    pojawia, to jest certyfikowany i oferowany przez autoryzowanego producenta i ma
    wszystkie medyczne certyfikaty i atesty, że pacjent sie nie przekręci a chirurga nie
    wsadzą do więzienia za udzial w eksperymentach.

    Niepotrzeba niczego wszczepiac, bo nadal jest zachowane akustyczne przewodnictwo
    przez tkanke kostną i uzywa się przetwornika, który zamienia słyszalne pasmo
    akustyczne na pasmo przenoszone przez tkankę kostna, ze wzmocnieniami poszczególnych
    bandow

    I taka aplikacja jest dostępna na smartfona
    i Filips to sprzedaje od 15 lat

    Infradźwięki nie muszą być słyszalne, ale sa odczuwalne jako wibracje infradźwiekowe,
    cała pojemnościa czaszki, jako zmiany cisnienia