    From: olo <o...@n...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Jak wplynac checkboxem na odnosnik w linku?
    Date: Mon, 06 Apr 2009 13:15:06 +0200

    Goska pisze:
    > Jak się nazywa zdarzenie, ktore trzeba przechwycic?
    > onCheck() ?
    > Ale to pół biedy - jak potem w wywołanej funkcji zmienić sens linka z
    > poziomu JS?

    jesli pamiec mnie nie myli to onChange (ale to da rade wygooglac bez
    problemu). Ja bym to widzial tak:

    <input type="checkbox" onchange="zmien(this.checked)" [...]

    <a id="jakisID" href="jakis.href" [...]

    a w JS

    function zmien(checked) {
    var obj = document.getElementById('jakisID');
    if (checked) {
    obj.href = 'jakis.inny.href';
    } else {
    obj.href = 'jakis.href';
    }
    }

    powyzsze rozwiazanie jak dla mnie dopuszczalne w CMS, gdzie mozesz
    wplynac na obslugujacego jakiej przegladarki moze uzyc oraz co musi byc
    w niej wlaczone (np. obsluga JS). W przypadku strony dostepnej dla ogolu
    takie rozwiazanie dopuszczalne nie jest

    --
    pozdrawiam!

    http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby