  • Data: 2020-08-04 01:37:09
    Temat: Re: Jak wyczyścić...
    Od: watapatatabusana <w...@p...no.net.no.site.no.network> szukaj wiadomości tego autora

    Animatorka wrote...
    > Nie wiedziałam, że w uszach masz syf.

    A tak doprawdy; skad bys miala to wiedziec,
    znasz tego "syfiarza"... ... ... ...?

    > Weż odkurzacz, załóż szczoteczkę i odkurz.

    Nie wsadzaj surowych kartofli do weglowego pieca,
    bo palenisko zgasnie...

    Jesli chcesz doradzic, to chocaz chwile udawaj
    mechanika precyzyjnego!

    Flaszke ze sprezonym powietrzem i wetknieta w
    wylot zalaczona rurka polietylenowa, nalezy
    plasko przylozyc tuz przy koncu oczyszczanego
    otworu. Wyzwolic wentyl i rozprezyc bardzo
    mala ilosc sprezonego powietrza, wytworzone
    podcisniene tuz za koncem rurki od strony
    flaszki; spowoduje wyciagniecie brudow na
    zasadzie inżekcji; NIE uszkadzajac membrany;
    sluchawki (glosnika).

    Wizerunek flaszki ze sprezonym powietrzem:
    (skrot do "aledrogo") https://bit.ly/30nWy8H

    --
    Złem dobrego nie naprawisz! Najważniejsze że
    wszyscy są zdechliwi!