    From: WebCM <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Jak zabronic interpretacji HTMLa przez przegladarke
    Date: Thu, 20 May 2010 09:26:32 -0700 (PDT)

    > Jako sie rzeklo pytanie bylo nieprecyzyjne - wydaje mi, ze wszysto co jest w
    > textarea leci jak jest (znaczy nie ma interpretacji htma itp) i podobnie we
    > wszysttkich inputach i selectach - tak wiec wyglada na to, ze nic z tym nie
    > musze robic ;-)

    Nie wszystko leci jak. Na pewno znaki specjalne są już interpretowane.

    Przyłączam się do pytania. Czy jest taka możliwość, aby wyświetlić na
    stronie fragment kodu źródłowego HTML lub innego języka bez
    konieczności przejechania go funkcją htmlspecialchars() w PHP?
    Kombinowanie JavaScript odpada - po prostu czy da się wkleić luźno
    kod, ale by po prostu przeglądarka go wyświetliła, a nie
    interpretowała? To by się bardzo przydało.