    From: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jak zamontować moduł TPM 2.0
    Date: Tue, 18 Apr 2023 01:28:18 +0200

    W dniu 11.04.2023 o 11:25, Trybun pisze:

    > No tak, ale  dobrej jakości głośniki i karta dźwiękowa swoje muszą
    > kosztować. Jak dla mnie korzystanie z jakiegokolwiek laptoppa to jak
    > kara. Chyba już nigdy w nich nie zagustuję.

    Ten laptop ma tyle "rzeczy", że mnie ciemnocie mózg staje. Sterowanie
    oczami, odcisk palca, karta SIM, jakieś touchpady (trochę, chwilowo
    korzystałam), podświetlaną klawiaturę, skaner kodów itd.
    Dzisiaj dużo czasu straciłam, bo chciałam skanować do komputera, ale ni
    diabła nie działa.Z poziomu drukarki to tak, ale od razu wydrukuje, a
    mnie potrzebny plik, a nie wydruk.
    Po wielu godzinach uświadomiłam sobie, że przecież kabel USB mam
    podłączony w komputerze :D Korzystam w laptopie z WiFi., a w komputerze
    po Lanie. Muszę ten kabel przełączyć, bo z komputera już raczej nie będę
    korzystała. Poszukam w domu, bo pewnie jeszcze jakieś kable USB mam,
    może nie wyrzuciłam. Muszę sprawdzić w instrukcji czy ten kabel USB
    można podłączyć pod spodem laptopa, żeby mi się nie plątał.
    Przyzwyczaiłam się już do tego laptopa i Win11, szybko śmiga, czcionki
    mam takie jakie sobie zażyczę i rozmiar czcionki.

    --
    animka