  • 1. Data: 2021-12-31 22:03:28
    Temat: Re: Jak zmierzyć energię iskry?
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 31 December 2021 at 20:46:22 UTC+1, PeJot wrote:

    > Zgadza się. Ale gdzieś tam w świecie jakoś to mierzą i standaryzują.
    >
    > Chociaż:
    >
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Taser
    >

    > "Użycie tasera w stosunku do całkowicie zdrowej osoby nie wywołuje
    > groźnych obrażeń, jednak jest bardzo niebezpieczne dla osób będących pod
    > wpływem leków, alkoholu, narkotyków lub cierpiących na choroby serca,
    > prowadząc w skrajnym przypadku do śmierci"
    >
    > "W samych Stanach Zjednoczonych od czerwca 2001 do marca 2006 zmarło 150
> [...]
    taser to żaden taser a bron terminalna i do tego sluży

    Celem jest zabijanie bez pozostawiania krwawych sladów
    I jest to bron dla wojska
    a jedynie testowana na cywilach
    bo za cywila nie trzeba placic odszkodowania jak zostanie zabity

    Taser nie zaglusza, bo oglusza się swinie
    Taser zabija bo uszkadza serce i mózg
    Równie dobrze można zabijac ludzi podłaczając ich do 400V

    To jest tortura wobec cywilów zakazana konwencjami genewskimi
    ale testowana, bo wojsko dobrze płaci

    I jak skutecznośc zabijania osiągnie 99% to producenci ogłoszą sukces
    i wojsko zapłaci miliardy

    Wtedy na rączce będzie przełącznik

    zabić - ogłuszyć - ukłóć

  • 2. Data: 2022-01-01 16:44:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.12.2021 o 22:03, a a pisze:
    > Celem jest zabijanie bez pozostawiania krwawych sladów

    Nie do końca masz rację, choć oczywiście wiele jest w tym prawdy. Taser
    jest bronią. Tona zabijać prądem udowodniono budując "krzesło
    elektryczne", czy zapory przeciwpiechotne pod napięciem. O wielu
    wypadkach przy korzystaniu z prądu nie wspominając.

    Natomiast taser jest wyborem mniejszego zła, niż strzał z pistoletu. Po
    prostu uznaje się, ze jest relatywnie bezpieczniejszy. Zarówno dla
    trafionego, jak dla osób postronnych. Przypadki porażenia przypadkowego
    świadka podczas interwencji nie są znane, a w każdym razie ja nie znam.

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2022-01-01 17:54:07
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 1 January 2022 at 16:44:58 UTC+1, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > trafionego, jak dla osób postronnych. Przypadki porażenia przypadkowego
    > świadka podczas interwencji nie są znane, a w każdym razie ja nie znam.

    jak uważasz to idź na testy albo wyślij swoją żonę czy dzieci./

    Tylko idioci głoszą że taser, który zabija, jest bezpieczny
    Al;e mordowaniem ludzi nikt normalny się przecież nie zajmuje

    Gilotyna też miala być rzekomo demokratyczna i ekologic zna

    i krzesło elektryczne zlikwidowano, bo palone cialo smierdziało strażnikom
    i nie zawsze zabijało na 100%

    i zastrzyki tez wadliwe były, bo nie zabijały skutecznie

    A test jest prosty, kto głosi że taser bezpieczny
    ustawia się w szeregu wraz z rodziną
    i jest testowany taserem 100 razy
    i jak nikt nie zginął
    to dopiero wtedy mówi, że nie zabija

    Jak w 21 wieku można twierdzic że okrutna tortura serca i mózgu człowieka prąde,m
    jest demokratyczna

    Za to powinna być kara smierci, a jak jej nie ma to dożywotnie łupanie kamieni w
    kamieniołomach pod ziemią

    Idioci maja instynkty idiotów i chca zabijac ludzi, bo to im sprawia przyjemnośc
    i tak zawsze było i jak nie ma wojny to zabijaja tysiące ziwerząt dla dzikiej
    satysfakcji.

    A jak nie ma zwierząt to zabijaja ludzi

    Ale tę patologie trzeba zwalczac a nie hodować
    bo nastepnym razem zabiją ciebie, a pretekst będzie zawsze ten sam, czyli brak
    pretekstu

  • 4. Data: 2022-01-01 19:05:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.01.2022 o 17:54, a a pisze:

    > Tylko idioci głoszą że taser, który zabija, jest bezpieczny

    Nie jest bezpieczny. Jest bezpieczniejszy od broni palnej.

    --
    Robert Tomasik