  • 1. Data: 2010-02-03 12:35:13
    Temat: Re: Jaka obudowa MediaCenter
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 3 Feb 2010 13:26:58 +0100, Doc napisał(a):

    > Osobiście zastanawiałem się nad obudową NOX Live II:
    > http://www.proline.pl/sklep.php?p=NOX+LIVE+2

    Za taką kasę to bym wziął zwykła obudowę i zamknął kompa w szafce ;]

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 2. Data: 2010-02-03 12:53:14
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    Użytkownik Kapsel napisał:

    > Za taką kasę to bym wziął zwykła obudowę i zamknął kompa w szafce ;]

    Nie stac cie i dorabiasz ideologie ;)

    A wiesz ile szafka kosztuje? :D

  • 3. Data: 2010-02-03 13:10:45
    Od: Doc <d...@w...pl.die.spamer.die>

    Dnia Wed, 3 Feb 2010 13:35:13 +0100, Kapsel napisał(a):

    > Za taką kasę to bym wziął zwykła obudowę i zamknął kompa w szafce ;]

    Dlatego odrzuciłem wszelakie Zalmany, itp. :)

    --
    Doc,
    Zawsze dumny, wielkopański, to jest 7 DAK poznański

  • 4. Data: 2010-02-03 13:17:25
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 03 Feb 2010 13:53:14 +0100, zielony bazyliszek napisał(a):

    > Nie stac cie i dorabiasz ideologie ;)
    >
    > A wiesz ile szafka kosztuje? :D

    Za 5 stów to idzie dostać taką w formie stolika pod TV z różnymi bajerami,
    dlatego właśnie nie ogarniam takiego wydatku na samą tylko obudowę...

    No, ale fakt, nie stać mnie na takie fanaberie ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net