  • 1. Data: 2010-02-03 11:08:38
    Temat: do gier patrzec na taktowanie DDR3 czy timingi?
    Od: metrampaz metrampaz <m...@g...com>

    Dzień dobry,
    Mam do szanownych Panów (i Pań?) nastepujace pytanie odnosnie pamieci
    DDR3 i gier. Wybralem sobie model dedykowany dla graczy:

    - Patriot DDR3 Dual Chanel 2x2GB 1600 9-9-9-24 Gaming Series
    PGS34G1600ELK

    Ale w tej samej badz bardzo podobnej cenie jest model dla "zwyklych"
    uzytkownikow, ktory ma timingi znacznie nizsze, ale za to nizsze
    taktowanie:

    - Patriot DDR3 Dual Chanel 2x2GB 1333 7-7-7-20 PGS AMD PGS34G1333LLKA

    Co radzicie? Lepiej patrzec na taktowanie czy lepiej na timingi i co
    przelozy sie na wydajnosc w grach?
    A moze ktos mi poleci inne kosci do ok. 500 zł (np. Kingstone?), ktore
    swietnie spisuja sie w grach?

    Metrampaz

  • 2. Data: 2010-02-03 11:35:16
    Temat: Re: do gier patrzec na taktowanie DDR3 czy timingi?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "metrampaz metrampaz" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000yqa.googlegroups.com...
    > Co radzicie? Lepiej patrzec na taktowanie czy lepiej na timingi i co
    > przelozy sie na wydajnosc w grach?

    Myślisz, że zauważysz różnicę?

    > A moze ktos mi poleci inne kosci do ok. 500 zł (np. Kingstone?), ktore
    > swietnie spisuja sie w grach?

    "Kingstone" nie produkuje kości. Tak samo jak Patriot.
    Według Ciebie jest jakaś różnica modułów do gier i pracy biurowej?
    Wybierz tańsze.

  • 3. Data: 2010-02-03 16:30:41
    Od: "maX" <a...@w...pl>

    Użytkownik "metrampaz metrampaz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Co radzicie? Lepiej patrzec na taktowanie czy lepiej na timingi i co
    > przelozy sie na wydajnosc w grach?

    Różnica wydajnościowa między tymi pamięciami to może z 1%. Jeśli istotna
    jest tak mała różnica, to wybierz już Goodramy, a zaoszczędzoną kasę dodaj
    do lepszej karty graficznej. Finansowo wyjdzie to samo, ale zobaczysz wzrost
    wydajności zdecydowanie większy niż 1%.