  • Data: 2009-02-01 10:33:27
    Temat: Re: Jaka taryfa w Era?
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Magdalaena" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4984b6bb$0$29387$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Duke pisze:

    > zresztą i tak płaciłabym więcej) albo numer stacjonarny (mam w domu zwykły
    > telefon stacjonarny, a z komórki dzwonię głownie z miasta).

    Numer stracjhonarny to fajna rzecz. Nawet jak bedziesz na miescie, to bedzie
    si emozna dodzwonic na Twoja komorke wybierajac numer stacjonarny i -co
    najwazniejsze - placac jak za numer stacjonarny (a wiec np. dzwoniacy z
    Plusa czy Orange beda tez placili jak za polaczenia ze stacjonarnym a nie z
    obca siecia). Zalezy jeszcze jakie miesto - w duzy miescie to moze dzilac
    tylko kilkaset metrow od domu, ale w mniejszym, to i czasem w promieniu
    kilkunastu kilometrów od miasta.

    Pozdrawiam
    SDD