  • 231. Data: 2012-05-04 10:15:00
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-05-04 03:37, Pszemol wrote:

> [...]
    > usuwania zdjęć/applikacji/plików.

    > Bez odblokowania można ściszać/zgłaśniać dźwięk produkowany
    > przez wetknięte słuchawki.

    > Zgadza się - też mi się to czasem zdarza w czasie czekania np na film
    > z youtube: faktem jest że telefon jeszcze nie gra, ale będzie grał i tu
    > jest rozdźwięk między tym oczekuje użytkownik a tym co robi program.

    > Nie jest to wada - to raczej niedogodność bo nie lubię przerostu
    > opcji i ustawień ponad niezbędną ich ilość. Tutaj trafia do mnie
    > filozofia Apple: nie dawać wydumanych czy zdublowanych opcji
    > aby nie zaciemniać klarowności user interface.

    Problem polega na tym, ze nie chcesz przyjac do wiadomosci, iz inne
    osoby maja odmienne od Twoich potrzeby. Wypowiedzialo sie w tym watku
    juz kilka osob, ktore sa zadowolone z takiego stanu rzeczy a Ty nadal
    twardo ze to jest niedobre rozwiazanie.

    > To co się dzieje w kieszeni Twoich spodni niekoniecznie dziać
    > się będzie w kieszeni moich spodni czy torebce pełnej gratów
    > jakiejś panienki... Nie oceniałbym więc całego telefonu na
    > podstawie Twoich spodni :-)

    Moze tak, moze nie. Mialem 5800 przez ponad rok, obecnie mam N8. W obu
    przypadkach slidery sa zrobione w taki sposob, ze odblokowanie
    wymagaloby wiecej pracyzji niz zrobienie slide to unlock udem ;]

    > Nie tylko czas - wszystkie listy z ustaloną liczbą opcji wyboru takie są.
    > Te kółka mają swój urok i pasują bardzo dobrze do koncepcji touchscreen.
    > Jak działają takie listy wyboru w Androidzie?

    Moze i maja jakis urok choc to nawiazywanie do tradycyjnych rozwiazan
    jak wlasnie te kolka czy np polki na ksiazki zaczyna mnie smieszyc.
    Wiem, ze Stefan chcial uniknac bariery elektroniki, na ktorej wiele osob
    nieobeznanch mogloby polec ale osobiscie nie jestem ich fanem.
    Co do kolek, pamietam jak bardzo mnie irytowaly po przesiadce z PalmOS.
    Niby sliczne i tak ladnie krecace sie w rytm kinetic scrolling ale co z
    tego jesli szybkie ustawienie wlasciwej godziny przypomina gre w ruletke
    lub czytanie bilingu telefonicznego przez judasza.
    Idealem jest dla mnie wciaz PalmOS choc to rozwiazanie niekoniecznie
    sprawdziloby sie na ekranie pojemnosciowym. Natomiast patent z SGS2 w
    pelni mnie zadowala: jesli do wpisania jest godzina blisko domyslnej
    moge ja tapnac plusami lub minusami albo skorzystac z ekranowej
    klawiatury. Szybko, sprawnie i bez przerostu formy nad trescia:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9627012c1f83841e
    .html

  • 232. Data: 2012-05-04 10:27:49
    Od: atm <...@v...pl>

    > SMS'a podyktujesz Siri nie przerywając jazdy na rowerze, nawet
    > przez słuchawkę BT :-)

    Pszemol, czy Ty wiesz co robil swistak? ;]
    Domyslam sie, ze Stanach BTS montowany jest w kazdej budce dla ptakow.
    W PL Lasy Panstwowe nie wprowadzily jeszcze tego ficzera wiec z
    zasiegiem moze byc roznie. SMS zas wyjdzie sobie przy nastepnym
    nawiazaniu lacznosci.
    Druga rzecz to jezyk, czy Siri nauczyla sie gadac po polsku?
    Bo poki co srednio jej to idzie nawet z angielskim:
    https://www.youtube.com/watch?v=FQqAI_9vpk8
    Trzecia rzecz to wiatr hulajacy i gwizdzacy w mikrofonie, ktory z
    pewnoscia wplynie na jakosc zapisanego przez Siri tekstu ;]
    Czwarta, to trzeba byc niezlym ..... zeby z dzieckiem na wycieczce
    rowerowej w plener jezdzic ze sluchawka bt w uchu.

  • 233. Data: 2012-05-04 10:49:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 04 May 2012 10:27:49 +0200, atm napisał(a):

    > Pszemol, czy Ty wiesz co robil swistak? ;]

    Pszemol polskich reklam nie oglada.

    http://www.youtube.com/watch?v=W3IqLwGVQo0

    tekst na koncu po polsku brmi
    -a swistak siedzi i zawija w te sreberka
    -tat tak.

    > Domyslam sie, ze Stanach BTS montowany jest w kazdej budce dla ptakow.
    > W PL Lasy Panstwowe nie wprowadzily jeszcze tego ficzera wiec z
    > zasiegiem moze byc roznie.

    Chlopie, co ty wiesz o lasach. U nas to jakies zagajniki sa, w USA jak jest
    las, to ma setki km i oczywiscie zadnego BTS :-)

    Wyobrazasz sobie u nas siec o takim zasiegu ?
    http://www.t-mobile.com/coverage/pcc.aspx

    P.S. o co chodzi z tym centralnym pasem - to chyba nie jest obszar
    szczegolnie zamieszkany, a wrecz odwrotnie - czyby plaskie przestrzenie
    sprzyjaly zasiegowi ?

    Albo taki Yellowstone ... prawie 100x100km, miliony turystow, i
    http://www.deadzones.com/2010/08/cell-coverage-in-ye
    llowstone-national.html

    > SMS zas wyjdzie sobie przy nastepnym nawiazaniu lacznosci.

    No ale przeciez Pszemol chce za pomoca siri podyktowac SMS.

    > Czwarta, to trzeba byc niezlym ..... zeby z dzieckiem na wycieczce
    > rowerowej w plener jezdzic ze sluchawka bt w uchu.

    Hm ... a jak miec lacznosc z dzieckiem ?
    To w koncu kraj CB, FRS i GMRS.

    J.

  • 234. Data: 2012-05-04 21:02:30
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 03.05.2012 23:37, atm pisze:

    > kolorowo. Co prawda moje dwie Defy topilem w umywalce ale w sieci jest
    > kilka filmikow gdzie telefony opily sie wody nawet przy malym zanurzeniu.

    jak z ekranem w słońcu w Defy? masz jakieś porównanie do DesireZ, Arc?
    ToMasz

  • 235. Data: 2012-05-04 21:11:19
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-05-04 21:02, ToMasz wrote:

    > jak z ekranem w słońcu w Defy? masz jakieś porównanie do DesireZ, Arc?
    > ToMasz

    NIestety nie. MIalem je juz jakis czas temu i nie pamietam. Poszukaj na
    YT jakichs porownawczych, jesli miales kontkakt z ktoryms z
    porownywanych modeli bedziesz mial unkt odniesienia.

  • 236. Data: 2012-05-11 18:56:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 29 Apr 2012 10:24:21 -0500, w <j...@p...onet.pl>, "Pszemol"
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > Mnie nigdy telefon nie zawiódł. No ale ja nie kupuję dziadostwa...

    Za wyjątkiem iPhone, w którym co tam się zepsuło? Joystick czy jakiś przycisk?

  • 237. Data: 2012-05-11 19:18:07
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    <r...@k...pl> napisał:

    Za wyjątkiem iPhone, w którym co tam się zepsuło? Joystick czy jakiś
    przycisk?

    "niezbyt pewnie zaczął mi działać guzik "Home"".
    Troll i tak zaraz wykręci kota ogonem twierdząc, że "niezbyt pewnie zaczął
    działać" wcale nie oznacza "się zepsuło", ależ skąd. Zresztą musi udawać, że
    to deszcz pada, bo już dawno skończyła mu się gwarancja o oszałamiającym
    czasie trwania 12 miesięcy, a nowego nie kupi, bo smycz AT&T trzyma jeszcze
    mocno.

    JoteR

  • 238. Data: 2012-05-11 21:17:55
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-29 17:24, Pszemol pisze:
    > "Netx" <n...@g...pl> wrote in message

    > iPhone4 nie ma żadnych problemów z połaczeniem czy gubieniem
    > połączenia - nie zacina się, nie zawiesza się, nie trzeba go resetować
    > ani tymbardziej wyjmować baterii w tym celu. Jest telefonem niezawodnym.

    no u mnie w domu jakos iP4 ma gorsza jakosc sygnalu niz np. e51/e66 czy
    obecny DesireZ. Czy jest niezawodnym? Mimo uzywania powiem, ze nie wiem
    - bo po tygodniu zaczynal mnie wkurzac.

    Usmiecham sie pod nosem jak sze klnie na iP4S (poprzednio mial e71 i
    porownuje tego iP wciaz do poprzedniego telefonu i ... klnie :)

    > Mnie nigdy telefon nie zawiódł. No ale ja nie kupuję dziadostwa...

    no ja pamietam, ze nie tak dawno na Nokie narzekales (w temacie np.
    spota wifi)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 239. Data: 2012-05-12 03:45:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <r...@k...pl> wrote in message
    > Sun, 29 Apr 2012 10:24:21 -0500, w <j...@p...onet.pl>,

    > Za wyjątkiem iPhone, w którym co tam się zepsuło? Joystick czy jakiś
    > przycisk?

    Tak - przycisk zaczął szwankować na tej zasadzie że trzeba go było
    mocniej niż zwykle przyciskać aby działał...
    Nie jest on potrzebny do dzwonienia po karetkę.

  • 240. Data: 2012-05-12 03:48:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:jojol6$ae5$1@inews.gazeta.pl...

    > no ja pamietam, ze nie tak dawno na Nokie narzekales
    > (w temacie np. spota wifi)

    Tak, Nokia to jak się okazało niezły gniot kupiony przez
    Allegro na 2 tygodniową wycieczkę do Polski... Miałem
    na myśli telefony do użytku codziennego.