  • 291. Data: 2012-05-23 01:28:59
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "peter" <p...@p...com> wrote in message
    news:jpbe1v$m2k$1@news.task.gda.pl...

    > Jest, motorola razr maxx.
    >
    > http://www.motorola.com/Consumers/US-EN/Consumer-Pro
    duct-and-Services/Mobile-Phones/ci.DROID-RAZR-MAXX-b
    y-MOTOROLA-US-EN.compare#anchor

    A gdzie ten telefon będzie działać w Polsce? Gdzie są jakieś BTSy
    LTE 700MHz? To jest telefon dla sieci Verizon, CDMA.

  • 292. Data: 2012-05-23 01:30:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@publiçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > Nie dość że mały ekran, to jeszcze gówniane wyblakłe kolory
    > ma ten "duży krok naprzód".

    Jesteś pewny że nie porównujesz do cukierkowych OLEDów
    z podkręcona do granicy wymiotów saturacja kolorów? :-)
    Bo ja wyblaklych kolorow nie widze na swoim...

  • 293. Data: 2012-05-23 02:22:26
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > Ja to nie chciałbym większego ekranu jeśli skończyłoby się na tym,
    > że musiałbym dachówkę nosić w kieszeni. Większy ekran? Tak, ale
    > pod warunkiem że zewnętrzny rozmiar telefonu nie zmieni się
    > znacznie. W dzisiejszym iPhone4 jest dosyć spora "ramka" martwej
    > z pozoru przestrzeni między krawędzią LCD a krawędzią obudowy...

    Krotko mówiąc: jest brzydki i ma niesłusznie malutki ekran. Nieustannie od
    2007 r.

    > Fajnie byłoby gdyby w nowym iPhone tą ramkę zmniejszyliby i dałoby
    > się wcisnąć większy LCD w tą samą lub prawie tą samą obudowę.

    Wtedy wyprodukowanie kosztowałoby $11 a nie $10. Przy kilkudziesięciu
    milionach sprzedanych egzemplarzy to kupa niepotrzebnie wydanej kasy, bo
    przecież iOwce i tak kupią.

  • 294. Data: 2012-05-23 02:25:25
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > Love is in the air... :-)

    > Dokładnie.

    > Zapytaj go czy ma IrDA w swoim smartfonie... :-)

    A skąd on ma wiedzieć co to irda, jak jego pierwszym telefonem komórkowym w
    życiu było HTC Wildfire.

  • 295. Data: 2012-05-23 02:37:03
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > On nawiązuje do dyskusji o ściszaniu/zgłaśnianiu iPhone razem
    > z budzikiem i alarmami a nie osobno 6-suwakami jak w Androidzie.
    > Boi się, że sobie ściszy i mu się budzik nie włączy - podpowiadam mu
    > obok że ma w Appstore tysiąc i jeden różnych aplikacji budzików,
    > wybrać sobie może nawet taki co mu będzie świecił zielonymi
    > cyframi udając wyświetlacz LED albo czytał godzinę słownie...
    > Bajery jakie sobie tylko możesz wymarzyć - nasza rozmowa o tym
    > zgłaśnianiu/ściszaniu dotyczyła budzika wmontowanego w iOS.

    Ale ja to w ogóle nie wiem w czym problem. Niezależnie od tego czy zasnąłem
    grając w Wordament z telefonem ustawionym na 1 czy na 10 i tak o ósmej tym
    alarmem nakurwia na tyle głośno, że budzę się, wyciągam go spod dupy i
    klikam na odłóż/odrzuć. I tak z sześć razy aż do południa. Zupełnie nie
    widzę w tym scenariuszu żadnej wartości dodanej z tych sześciu kłopotliwych
    suwaków.

  • 296. Data: 2012-05-23 02:47:05
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
> [...]
    > z podkręcona do granicy wymiotów saturacja kolorów? :-)
    > Bo ja wyblaklych kolorow nie widze na swoim...

    Zupełnie normalna reakcja. Ja też nie widziałem wyblakłych kolorów na starym
    Mozarcie przed zakupem Lumii 800.
    A tu coś dla palmofoniarzy, oni lubią poznawać świat przez jutubę:
    http://www.youtube.com/watch?v=MZjfe2_zUo4

  • 297. Data: 2012-05-23 02:47:11
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > Może jak nie ma ochoty nic dogrywać do telefonu po kupieniu
    > poza Skype... Bo aplikacji do WP to nie ma zbyt wiele.

    No tylko 75 tysięcy. Jeszcze nie ma aż tyle fart-apps co na ajfona.

  • 298. Data: 2012-05-23 06:10:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...
    .com...

    > Krotko mówiąc: jest brzydki i ma niesłusznie malutki ekran.
    > Nieustannie od 2007 r.

    Nie powiedzialbym ze jest brzydki - wrecz przeciwnie, jest bardzo ladny.
    Ma jednak niewykorzystane dla LCD fragmenty obudowy na gorze i dole.
    Oczywiscie wykorzystanie ich na LCD moze byc niemozliwe bo cos tam
    pod szybka jest waznego ale to juz inna sprawa. Dodatkowo, zmiana
    ramki zmienilaby proporcje obudowy i stalaby sie bardziej kwadratowa.
    I to mogloby pogorszyc walory estetyczne :-)

    Co do samego rozmiaru - trudno oczekiwac od telefonu aby mial
    ekran 7"i nie miescil sie w kieszeni jeansow... A roznica pomiedzy
    aktualnym rozmiarem 3.5" a rozmiarem 3.8-4.0" chyba nie jest az
    tak duza aby robic z tego niebo a ziemia...

    > Wtedy wyprodukowanie kosztowałoby $11 a nie $10. Przy kilkudziesięciu
    > milionach sprzedanych egzemplarzy to kupa niepotrzebnie wydanej kasy,
    > bo przecież iOwce i tak kupią.

    Nie wiem skad bierzesz te kwoty - ja nie mam pojecia ile ich to kosztuje.
    Sadze ze znacznie wiecej niz $11, sadze ze sam procesor moze tyle kosztowac.

  • 299. Data: 2012-05-23 06:16:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...
    .com...

    > No tylko 75 tysięcy. Jeszcze nie ma aż tyle fart-apps co na ajfona.

    75 tysiecy wobec pól miliona w Appstore... Sam widzisz roznice.
    http://www.pcworld.com/article/228577/apples_app_sto
    re_has_had_halfamillion_apps.html

    I nie wiem czemu margines aplikacji nazwijmy to "rozrywkowych"
    tak bardzo Ci przeszkadza? Oprócz nich jest cala masa uzytecznych.

    Nawet gdyby z tych 500 tysiecy bylo 75 tysiecy róznych fart-apps
    to wciaz masz 425 tysiecy nie-fart-apps ktorymi iOS przewyzsza WM.

    Niestety faktem jest ze WM sie wciaz dzis nie liczy i gdy widze jakas
    nowa aplikacje mobilna promowana w gazecie czy TV to niestety
    podaja ze wystepuja dwie wersje: zielony robocik i cz-b jabluszko.
    Jesli ktos nastawia sie na rozbudowe mozliwosci swojego smartfona
    o nowe funkcje ktorych nie dal mu producent to ma do wyboru
    tylko i wylacznie iOS lub Android.

  • 300. Data: 2012-05-23 06:18:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...
> [...]
    > dupy i klikam na odłóż/odrzuć. I tak z sześć razy aż do południa. Zupełnie
    > nie widzę w tym scenariuszu żadnej wartości dodanej z tych sześciu

    Moze jego nie obudzi iPhone alarmem sciszonym do 1 kreski po Wordament.