eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJaki benzyniak do 10-12 tysRe: Jaki benzyniak do 10-12 tys
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaki benzyniak do 10-12 tys
    Date: Thu, 17 Mar 2016 08:52:52 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <ncdnom$oal$1@node1.news.atman.pl>
    References: <56e80142$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
    <nc9ian$c3k$1@usenet.news.interia.pl>
    <56e87ee4$0$22844$65785112@news.neostrada.pl>
    <56e9094e$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
    <ncb2qd$215$1@node1.news.atman.pl> <ncbdpu$6a2$1@usenet.news.interia.pl>
    <ncbknj$vqq$1@node2.news.atman.pl> <ncbtun$7ji$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: user-46-113-47-25.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1458201174 24917 46.113.47.25 (17 Mar 2016 07:52:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 17 Mar 2016 07:52:54 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:38.0) Gecko/20100101 Thunderbird/38.7.0
    In-Reply-To: <ncbtun$7ji$1@usenet.news.interia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2578601
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-03-16 o 16:26, BUNIEK pisze:

    > To tez jest wyjście, ale należy pamiętać iż każdy samochód używany
    > wymaga wkładu na starcie, jak nie w naprawy to w eksploatacje. I na
    > etapie szukania auta ustawiony warunek na "rozrząd na łańcuchu"
    > zmniejsza wstępna kwotę o około 1000pln zależnie od modelu. Dodatkowo
    > stan rozrządu na łańcuchu chyba łatwiej ustalić (np. głośna praca itp.)
    > w każdym razie nagle zerwanie jest mniej prawdopodobne niż paska.

    Najlepsi są Ci co kupują saaba z silnikiem B2x5 czy B2x4, paaanie
    przecież to łańcuch, bezobsługowy... A się okazuje że wymiana co
    200-250kkm i kończy się wyjęciem i remontem kapitalnym silnika za
    6kzł... Gdzie już 3.0V6 TB (przejęty z opla 3.0 wolnossak i dołożona
    jedna turbina) wymaga tylko zmiany paska za 1300zł z robocizną, do tego
    pracuje jak silnik a nie betoniarka...
    To nie stary mercedes gdzie rozrząd na łańcuchu potrafił przelatać
    milion km i nic mu się nie działo.

    Toyoty z urwanymi łańcuchami też widziałem (1ZZ-FE)
    Ale fakt łudzić się można. ;)
    O 1.2 czy 1.4MPi Vaga nie wspominam bo tam łańcuch to co 50kkm trzeba
    zmieniać. ;)


    --
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: