    From: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming,pl.comp.lang.c
    Subject: Re: Jaki generator ID 64bit dla bazy danych
    Date: Mon, 25 Jul 2011 08:56:50 -0700 (PDT)

    On Jul 25, 3:27 pm, Szyk <s...@o...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Mam problem gdyż chcę mieć jedną bazę na wielu maszynach i muszę mieć
    > unikalne ID Baz danych i rekordów by to replikować bez problemów.
    Poczekaj, piszesz najpierw ze chcesz miec jedna baze a potem ze chcesz
    miec unikalne id baz danych - w liczbie mnogiej. Potem piszesz zeby
    to replikowac bez problemow - to czyli co? Ta jedna baze, czy te wiele
    baz i bez jakich problemow? Nic nie rozumiem.

    Jesli masz jedna baze np. w rozporoszonym sorodowisku sieciowym i
    lacza sie z nia programy przez TCP/IP to w ogole nie ma zadnego
    problemu, kazda wielodostepna baza sama oferuje jakis poprawny
    mechanizm zapewniajacy unikalnosc, np. postgresql ma sekwencje.