  • 21. Data: 2023-07-01 12:16:29
    Temat: Re: Jaki przełącznik KVM?
    Od: Zbych <z...@n...org>

    heby wrote on 30.06.2023 09:13:

    > To się może w dowolnym momencie zmienić w potrzebę interakcji. Nie wiem
    > kiedy. Może po tygodniu analizy, a może po 30 sekundach jak zadziała
    > modbus sniffer.

    > Czyli wykonujesz 1/2 zadania, w dodatku z dodatkową komplikacją po
    > środku i w dodatku z niemożnościa wykonania tym sposobem pozostałej 1/2
    > zadania (przynajmniej nie trwialnie)

    Nie, ja nic nie wykonuję. Ja ci podpowiadam jak to można zrobić
    wygodniej dla operatora, bez zamulającego zdalnego pulpitu. Co do
    drugiej połowy to skoro nawet microsoft zdołał do swojego IDE dodać
    obsługę raspberry i potrafią automagicznie wrzucać gotowy skompilowany
    program a potem zdalnie połączyć się z gdb to i może i tobie się uda ta
    trudna sztuka.

  • 22. Data: 2023-07-01 16:12:54
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 01/07/2023 12:16, Zbych wrote:
    > Nie, ja nic nie wykonuję. Ja ci podpowiadam jak to można zrobić
    > wygodniej dla operatora

    Wygodniej dla operatora jest mieć cały system dev w miejscu problemu.

    >, bez zamulającego zdalnego pulpitu.

    Pulpit Pi4 nie zamula.

> [...]
    > obsługę raspberry i potrafią automagicznie wrzucać gotowy skompilowany
    > program a potem zdalnie połączyć się z gdb to i może i tobie się uda ta

    Ta trudna sztuczka udaje mi się codziennie, po kilkadziesiąt razy,
    zawodowo. To własnie powód dla którego, jeśli nie musze jej wykonywać,
    wolałbym nie wykonywać.

    Proponuje abyś faktycznie pobawił się zdalnym debugowaniem i pochwalił
    się responsywnością debuggera vs debugger lokalny.

  • 23. Data: 2023-07-01 16:35:01
    Od: Zbych <z...@n...org>

    heby wrote on 1.07.2023 16:12:

    > Wygodniej dla operatora jest mieć cały system dev w miejscu problemu.

    > Pulpit Pi4 nie zamula.

    Czyli cały wątek rozpocząłeś bez powodu? Nudzi ci się i tradycyjnie
    chciałeś ponarzekać?

  • 24. Data: 2023-07-01 16:46:23
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 01/07/2023 16:35, Zbych wrote:
    > Czyli cały wątek rozpocząłeś bez powodu?

    Nie ja rozpocząłem watek a już na pewno nie cały. To Ty stwierdziłeś, że
    Pi4 jest marny, mimo że nie jest. Ja narzekam, że miszcze od Xów mimo
    upływu gdzieś 20 lat dalej nie ogarneli RDP i dostep przez zdalny pulpit
    do Pi (i innych Linuxów) jest po prostu tragicznie źle zrobiony.