  • Data: 2020-03-07 20:25:28
    Temat: Re: Jaki tani, dobry, nowy smartfon?
    Od: User <U...@U...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.03.2020 o 19:40, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 07.03.2020 o 10:22, User pisze:
    > /../
    >>
    > Ale po co Ci 4?
    > Chcesz grać?

    Zdecydowanie nie.

    > Alcatela za 400zł polecam jak ma być tanio
    > ALCATEL 1S 4/64GB 2019 (złoty)
    > ALCATEL 1S 3/32GB 2019 (złoty)

    Chcę:
    - rozmawiać przez telefon
    - wysyłać i odbierać SMSy i MMSy
    - odbierać i wysyłać e-maile z załącznikami z kilku kont
    - korzystać z WWW w sposób szybki i płynny, żeby znajdywać informacje,
      jak np. z rozkładu jazdy, wykonywać bezpiecznie operacje bankowe itp.
    Co do tego potrzebuję?