    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki telefon zamiast 6210 ?
    Date: Sat, 14 Mar 2009 11:00:19 +0100

    bagno pisze:
    > Witam
    >
    > Mam nadzieje, ze to odpowiednie miejsce na takie pytania.
    >
    > Mam prehistoryczna nokie 6210 i doszedlem do wniosku, ze czas na zmiane.
    > Praktycznie jedyne co mi
    > w niej przeszkadza to rozmiar i predkosc (a raczej wolnosc). Dodatkowo jak
    > juz zmieniam to moze
    > przydalby sie bluetooth i jakis porzadniej dzialajacy slownik. W sumie
    > telefonu uzywam do tego zeby gadac
    > i wysylac sms. Nie potrzebuje zadnych pedalskich dzwonikow mp3, kamer i
    > innego szajsu. Nawet kolorowy
    > wyswietlacz nie jest mi chyba potrzebny.

> [...]
    obawiam sie ze cieżko bedzie znaleść telefon równie niezawodny i
    porządny jak Twoja stara nokia. Przez ostatnie lata przybyło telefonom
    wiele mało potrzebnych funkcji, ale sama funkcjonalność aparatu, jakość
    wykonania, żywotność baterii - spadła. Nieśmiało zaproponuje zebyś
    przejrzał oferte firm robiących pancerne telefony, ale tylko dlatego ze
    jest im blizej do 6210, niż do iPhona.
    ToMasz