  • 61. Data: 2020-01-10 23:51:09
    Temat: Re: Jakie HDD teraz sie oplaca do NAS?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Może i rzeczywiście DVD kiedyś to było SD (576i).
    Choć obecnie na DVD, szczególnie dwustronnych (pojemność około 9 GB), są dobrze
    nagrane HD (720p).

    -----

  • 62. Data: 2020-01-11 00:13:50
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-01-10 o 22:54, heby pisze:

    > Genialnie. A jaki enkoder wykorzystało google do zakodowania filmu?

    Jakoś mnie to nie interesuje, Z samego google nic nie pobieram. Patrzę
    tylko w jakim formacie jest film : w mp4 czy avi. Tak w sumie to tylko
    sobie testuję, bo wielu filmów nie oglądam. Przelecę po ściągnięciu
    tylko po kawałku i jak widzę, że film mi się nie podoba -usuwam. Albo
    sprawdzam: ściągnie się szybko czy nie.

    > Chyba niekoniecznie pojmujesz czym się rózni odtwarzanie od formatu pliku.
    >
    > Plik jest skodowany VP9. To jakim algorytmem go rozkodujesz, czasami
    > zmienia jakosć, ale nieznacznie. Znacznie ważniejsze jest jakim
    > algorytmem został zakodowany. Tutaj wyboru nie masz, VP9.

    Nie rozkodywuję żadnych filmów. Po prostu z ciekawości pobieram i juz.

    > Podobnie jak nie masz obecnie wyboru w filmach pirackich. H.264/5 i koniec.
    To H to już stary przeżytek. W FF mam te wtyczkę wyłączoną.

    > Nie ma znaczenia czy wsadzone do avi, mp4 czy innego kontenera.
    H to wtyczka-niby codek jak się chce obejrzeć film w starym formacie.
    Teraz to sie ogląda najczęściej full HDD.
    W telewizorze z pendriva nawet obejrzałam sobie kiedyś trójwymiarowego
    avatara (żeby nie być w tyle), a potem skasowałam ten film.Obejrzałam i
    zapomniałam.
    W dodatku do telewizora mam nagrywarkę, ale nie nagrywam, bo nie ma sensu.

    --
    animka

  • 63. Data: 2020-01-11 00:38:47
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-01-11 o 00:13, Animka pisze:

    > To H to już stary przeżytek. W FF mam te wtyczkę wyłączoną.

    > H to wtyczka-niby codek jak się chce obejrzeć film w starym formacie.
    > Teraz to sie ogląda najczęściej full HDD.
    > (...)

    Animka - przestań już się kompromitować.
    H.265 to jeden z najnowszych kodeków, używany m.in. w najnowszych
    telewizorach 4k i 8k.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/H.265/HEVC

    W zasadzie co zdanie napiszesz, to albo się kompromitujesz, albo w ogóle
    nie wiesz, o co chodzi.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 64. Data: 2020-01-11 02:39:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    UGFub3dpZSwgbmllIHfEhXRwacSZLCDFvGUgemRhamVjaWUgc29i
    aWUgc3ByYXfEmSwgxbxlIEEg
    bmllIGplc3QgZGxhIFdhcyAKxbxhZG55bSBwYXJ0bmVyZW0gZG8g
    amFraWVqa29sd2llayB0ZWNo
    bmljem5laiBkeXNrdXNqaSwgYSBpIHcKZHppZWR6aW5hY2ggbmll
    cG9rcmV3bnljaCB0ZcW8IG1v
    xbxlIGJ5xIcgeiB0eW0ga8WCb3BvdC4gVG8gcG8ga2llZ28ga2lq
    YSB0ZQp3c3p5c3RraWUgcmlw
    b3N0eT8gQ28gaW5uZWdvIHp3csOzY2nEhyB1d2FnxJksIMW8ZSBj
    b8WbIHBvd2llZHppYcWCYSDF
    umxlLCBhIGNvCmlubmVnbyBhdGFrb3dhxIcgasSFIGRlIGZhY3Rv
    IHBlcnNvbmFsbmllIGkgcG9r
    YXp5d2HEhyBzd29qxIUgd3nFvHN6b8WbxIcuIFRvCm5pZSBqZXN0
    IHrFgmEgb3NvYmEsIG1hIHBy
    YXdvIHBpc2HEhyBuYSBOZXdzeSwgbWEgcHJhd28gbmllIHdpZWR6
    aWXEhyBpCm5hZGFsIG1hIHBy
    YXdvIHNpxJkgbmEgZGFueSB0ZW1hdCB3eXBvd2lhZGHEhy4gQ2hj
    ZWNpZSB6cm9iacSHIGNvxZsg
    ZG9icmVnbwp0byB0bHVtYWN6Y2llIGplaiBuYSBzcG9rb2puaWUs
    IMW8ZWJ5IHpyb3p1bWlhxYJh
    LiBOaWUgY2hjZWNpZSwgb2xld2FqY2llCmplaiBwb3N0eSwgYm8g
    aW5hY3plaiB0byB0YWsgamFr
    IGJhbmRhIHN0YXJzemFrw7N3IGNvIGtvcGllIGR6aWVjaWFrYS4K
    Q2h3YcWCeSB6IHRlZ28gbmll
    IGLEmWR6aWUu

    --
    Marcin

  • 65. Data: 2020-01-11 03:02:50
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    w artykule <news:BH9SF.690$bm1.428@fx03.ams1> pisze:

    (...)

    > UGFub3dpZSwgbmllIHfEhXRwacSZLCDFvGUgemRhamVjaWUgc29i
    aWUgc3ByYXfEmSwgxbxlIE

    Twój agent nie zna MIME? Ń nczł ś cz t tk dl nmk?

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<=>h w adresie)

  • 66. Data: 2020-01-11 03:25:57
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-01-10, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
    > Może i rzeczywiście DVD kiedyś to było SD (576i). Choć obecnie na DVD,
    > szczególnie dwustronnych (pojemność około 9 GB), są dobrze nagrane HD
    > (720p).

    wKF: DVD-video - to nadal SD, bo to się głównie odnosi do
    rozdzielczości, struktury plików na dysku, kodeków etc, tego co np.
    odtwarzacze DVD rozumieją jako standard DV-vide a co jest formalnie
    zdefiniowane przez niejakie DVD Forum.

    Sam dysk DVD jest wyłącznie nośnikiem o takiej a nie innej pojemności i
    nie powinien być łączony z wideo w żaden sposób. To tak jakby pwiedzieć
    że karta SD 32GB to FHD.

    --
    Marcin

  • 67. Data: 2020-01-11 03:34:03
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-01-11, Andrzej P. Wozniak <u...@p...onet.pl.invalid> wrote:
> [...]
    > (...)

    aWUgc3ByYXfEmSwgxbxlIE
    > Twój agent nie zna MIME? Ń nczł ś cz t tk dl nmk?

    tk dl nmk
    Ale agent nie miał jak tego ogarnąć bo po prostu wkleiłem blok z
    zewnętrznego źródła.

    --
    Marcin

  • 68. Data: 2020-01-11 05:19:48
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    w artykule <news:vuaSF.7615$7p.6888@fx14.ams1> pisze:

    > tk dl nmk
    > Ale agent nie miał jak tego ogarnąć bo po prostu wkleiłem blok z
    > zewnętrznego źródła.

    N EBG13 avr jlfgnepmn?

    V qynpmrtb cenjvr jfmlfpl gh glyxb fvr anjmnwrz cbcenjvnyv, n fnzv avr
    ancvfnyv avp qb xbapn cbcenjavr?

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w
    adresie)
    Daj sobie spokój, bo pomagasz (nie jedyny zresztą) udowodnić jedną
    z reguł Usenetu - "czym głupszy początek tym dłuższy wątek", nawet
    się mi rymnęło :) --mgb /Marek Baczek/ na pl.news.mordplik

  • 69. Data: 2020-01-11 07:54:21
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    > W zasadzie co zdanie napiszesz, to albo się kompromitujesz, albo w ogóle
    > nie wiesz, o co chodzi.

    Animka robi to celowo. Trolluje wszystkie grupy a później w kułak się
    śmieje ze wszystkich napinek na jej temat :)

    Przejrzałem ją ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 70. Data: 2020-01-11 08:13:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-01-11, Andrzej P. Wozniak <u...@p...onet.pl.invalid> wrote:
    > Osoba podpisana jako Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    > N EBG13 avr jlfgnepmn?

    Nie, bo myślę, że może znać, a nie chciałem się sam do problemu
    dokładać.

    > V qynpmrtb cenjvr jfmlfpl gh glyxb fvr anjmnwrz cbcenjvnyv, n fnzv avr
    > ancvfnyv avp qb xbapn cbcenjavr?

    Bo tak to już zwykle jest i niekoniecznie z powodów niewiedzy, a np.
    tendencji do uproszczeń. Ale niewiedzy pewnie też :)

    --
    Marcin