  • 71. Data: 2021-11-03 19:40:26
    Temat: Re: Jakie kable rozruchowe?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.11.2021 o 19:31, ąćęłńóśźż pisze:
    > Za chwilę napiszesz, że sonda miernika taka spiczasta ostra jak igła nie
    > przewodzi prądu.
    > W równaniu masz dwie zmienne: przekrój x długość.
    > Długość dąży do 1/nieskończoność.
    > To jaki wynik równania?

    Blok sinika jest podłączony do masy a co za tym idzie do minusa akku
    lepiej niż jakiekolwiek krokodylki.

    --
    Shrek

  • 72. Data: 2021-11-03 21:20:21
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2021-11-03 o 07:45, Jacek pisze:
    > Tu się nie zgodzę, bo te końcówki to blacha "blaszana" lekko
    > pomiedziowana, albo pokryta czymś w podobnym do miedzi kolorze. I to nie
    > z reguły ale na pewno.
    > Jacek

    Może i tak, nie wnikałem tak głęboko. Mam 4 kpl takich kabli, czasami
    jest potrzeba użyć i działają bez zarzutu.
    Miałem kiedyś zwarcie i kilka razy musiałem użyć w 5.7l V8 - odpalały od
    strzała.

  • 73. Data: 2021-11-03 21:26:41
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 03.11.2021 o 19:40, Shrek pisze:

    > Blok sinika jest podłączony do masy a co za tym idzie do minusa akku
    > lepiej niż jakiekolwiek krokodylki.

    Wiesz, czasem się zdarza... Ąćki niby słyszy dzwony ale nie wie w jakim
    kościele. Zdarza się, że minus akumulatora jest podpięty tylko do blachy
    samochodu i nie ma dodatkowego kabla minusowego do bloku silnika. Jeśli
    auto to jakiś stary zabytek, może się zdarzyć przegnicie blach, łączeń
    itp co powoduje nieskuteczny kontakt. Silnik wisi na jakichś gumach więc
    zamknięcie obwodu odbywa się nawet na jakichś linkach, cięgnach,
    tłumiku, nokurwa czymkolwiek, co jest połączone elektrycznie z masą.

    To rzadki przypadek ale widziałem takie cuda :) Najlepszym wyjściem jest
    dodanie dodatkowego kabla z aku do bloku (taka płaska plecionka czasem
    występuje) i niech sobie wisi. Inna sprawa, to jebnięty mechanik, który
    potrafi zdemontować coś takiego, bo mu przeszkadzało i już nie
    przykręcił jak było.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 74. Data: 2021-11-04 12:31:15
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 03.11.2021 o 18:47, LordBluzg(R) pisze:
    > W dniu 03.11.2021 o 18:38, ii pisze:
    > [...]
    >
    > Frajer to taki, co za 20 dychy będzie napierdalał po sądach i tracił
    > czas na skurwienie władzy.
    >
    > Kiedyś odmówiłem i nie przyjąłem mandatu za 100 i miałem rację :) Koszty
    > pisania odwołań, jazdy do sądu kosztowały mnie znacznie więcej.
    >
    > Chuj z taką wygraną.

    A teraz dajesz bez oporów. Frajer.

  • 75. Data: 2021-11-04 13:27:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    > Kiedyś odmówiłem i nie przyjąłem mandatu za 100 i miałem rację :) Koszty
    > pisania odwołań, jazdy do sądu kosztowały mnie znacznie więcej.

    Inna sprawa, że obecnie jak odmówisz przyjecia mandatu, to jest duża
    szansa, że dalej tego nie wyślą - zwłaszcza jak dasz znać że wiesz, że
    tryb nakazowy z automatu i potem sprzeciw. Oni też potem będą mieli
    robotę, to po co im jak bez problemu złowią sobie następnego?

    --
    Shrek

  • 76. Data: 2021-11-04 14:03:44
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.11.2021 o 13:27, Shrek pisze:

> [...]
    > tryb nakazowy z automatu i potem sprzeciw. Oni też potem będą mieli
    > robotę, to po co im jak bez problemu złowią sobie następnego?

    Mając 100% szans na wygraną, odmówię i tak tym bardziej, że po ostatnich
    "chujwiałach" (uchwałach) podnieśli opłaty, zacznie się zwyczajnie opłacać.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 77. Data: 2021-11-04 19:25:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2021 o 14:03, LordBluzg(R) pisze:

    > Mając 100% szans na wygraną, odmówię i tak tym bardziej, że po ostatnich
    > "chujwiałach" (uchwałach) podnieśli opłaty, zacznie się zwyczajnie opłacać.

    Jest jeszcze metoda przyjąć i nie zapłacić. Ponoć ściągalność mandatów
    jest na żałosnym poziomie, zbiżonym do tech co chcą zapłacić i nie zapomną;)

    Do mnie kiedyś przyszło pismo z żadaniem wskazania sprawcy (wskazałem,
    że ja, zresztą niezgodnie z prawdą;) i tyle - tam nawet nr konta nie
    było. Nic więcej nie przyszło.

    --
    Shrek

  • 78. Data: 2021-11-04 19:53:39
    Od: ii <i...@o...invalid>

> [...]
    > tryb nakazowy z automatu i potem sprzeciw. Oni też potem będą mieli
    > robotę, to po co im jak bez problemu złowią sobie następnego?

    Po emeryturę.

  • 79. Data: 2021-11-04 19:54:28
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 04.11.2021 o 19:25, Shrek pisze:

> [...]
    >
    > Do mnie kiedyś przyszło pismo z żadaniem wskazania sprawcy (wskazałem,
    > że ja, zresztą niezgodnie z prawdą;) i tyle - tam nawet nr konta nie

    Co to ma wspólnego z przyjmowaniem mandatu?

  • 80. Data: 2021-11-04 19:56:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2021 o 19:54, ii pisze:

    > Co to ma wspólnego z przyjmowaniem mandatu?

    Pewnie nic, bo nic nie przyszło. Ale myślałem, że po to chcą wiedzieć
    czy to ja źle parkowałem, żeby wystawić mandat. Może się mylę i byli
    tylko ciekawi.

    --
    Shrek