  • 1. Data: 2021-10-21 21:11:25
    Temat: Pompka do odsysania płynu spryskiwacza przed zimą
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Podpowiedzcie mi jakiś porządny patent, jak odessać ze zbiornika letni
    płyn do spryskiwacza.
    Próbowałem ręczną pompką akwariową - ale nie idzie, za małe podciśnienie.

    --
    MN

  • 2. Data: 2021-10-21 21:30:38
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-10-21 o 21:11, Marcin N pisze:
    > Podpowiedzcie mi jakiś porządny patent, jak odessać ze zbiornika letni
    > płyn do spryskiwacza.
    > Próbowałem ręczną pompką akwariową - ale nie idzie, za małe podciśnienie.

    To auto nie ma pompki spryskiwacza? :)

    Poza tym po co chcesz odessać?

    Dolej płynu zimowego, a ten wymiesza się z letnim. Zamiast odporności na
    -20'C będzie miał odporność do np. -5  a po kolejnej dolewce do -10'C.
    Zanim przyjdą mrozy -20'C to płyn sam się wymieni do tego czasu.

  • 3. Data: 2021-10-21 21:36:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.10.2021 o 21:11, Marcin N pisze:
    > Podpowiedzcie mi jakiś porządny patent, jak odessać ze zbiornika letni
    > płyn do spryskiwacza.
    > Próbowałem ręczną pompką akwariową - ale nie idzie, za małe podciśnienie.

    Zapewne masz w tym jakiś ukryty sens. Ogólnie to wypryskać albo dolać
    koncentratu.

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2021-10-21 22:06:35
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2021-10-21 21:11, Marcin N wrote:
    > Podpowiedzcie mi jakiś porządny patent, jak odessać ze zbiornika letni
    > płyn do spryskiwacza.
    > Próbowałem ręczną pompką akwariową - ale nie idzie, za małe podciśnienie.

    Padlem ;)

    To jakis objaw chorobowy? Odsysanie plynu do spryskiwacza przed zima?

    No ja wiem, ze nam spoleczeństwo glupieje coraz bardziej... ale nie ze
    az tak ;)

    --
    mk4

  • 5. Data: 2021-10-21 22:09:19
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 21/10/2021 21:11, Marcin N wrote:
    > Podpowiedzcie mi jakiś porządny patent, jak odessać ze zbiornika letni
    > płyn do spryskiwacza.
    > Próbowałem ręczną pompką akwariową - ale nie idzie, za małe podciśnienie.

    Podpiąć pod kolektor dolotowy, tam jest solidne podciśnienie. Taką mam
    koncepcję.

  • 6. Data: 2021-10-21 22:19:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > płyn do spryskiwacza.
    > Próbowałem ręczną pompką akwariową - ale nie idzie, za małe podciśnienie.

    A przypomniałem sobie - wpuść kunę pod maskę. Mi co prawda szczur
    wpierdolił wężyk, ale właśnie przy wyjściu ze zbiorniczka - w sumie
    zajrzyj od spodu - może wystarczy zdjąć;)

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2021-10-21 22:35:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 21 Oct 2021 22:09:19 +0200, w <skshdm$d6s$1@dont-email.me>, heby
    <h...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Podpiąć pod kolektor dolotowy, tam jest solidne podciśnienie. Taką mam
    > koncepcję.

    To już lepiej dmuchnąć w otwór, może przełamie opory pompki i tryśnie na szybę.

  • 8. Data: 2021-10-21 22:36:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 21 Oct 2021 21:11:25 +0200, w <6171bb5c$0$525$65785112@news.neostrada.pl>,
    Marcin N <m...@o...pl> napisał(-a):

    > Podpowiedzcie mi jakiś porządny patent, jak odessać ze zbiornika letni
    > płyn do spryskiwacza.

    Tak samo jak z kół spuszczasz letnie powietrze.

  • 9. Data: 2021-10-21 22:42:02
    Od: yabba <...@...pl>

> [...]
    > płyn do spryskiwacza.
    > Próbowałem ręczną pompką akwariową - ale nie idzie, za małe podciśnienie.

    Duża strzykawka, lewar hydrauliczny.

    yabba

  • 10. Data: 2021-10-21 23:30:23
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W czwartek, 21.10.2021 o 21:11, Marcin N napisał:

    > Podpowiedzcie mi jakiś porządny patent, jak odessać ze zbiornika letni
    > płyn do spryskiwacza.
    > Próbowałem ręczną pompką akwariową - ale nie idzie, za małe podciśnienie.

    Rułką i ustamy zasysamy.