  • 1. Data: 2009-01-02 12:04:25
    Temat: Re: Jawa 175 '58
    Od: falco <m...@w...pl>

    Jacot pisze:

    > O ile pamietam to ten motor ma calkiem przyzwoita pradnice, w kazdym
    > razie nie gorsza niz w Junaku;)

    i tej wersji będę się 3mał! ;)

    > Pod warunkiem ze pradnica jest sprawna i nie zalozysz np. zarowki 35W

    mam nadzieję, że wszystko będzie sprawne a co do żarówek, to czy można
    gdzieś kupić przednią oryginalnej mocy, ale z żółtym światłem?

    P.S. Prośba o nie wpisywanie pełnego emila w cytacie, bo spamerskie
    roboty nie śpią... ;)

    --
    (Po)zdrówka! falco

    fKG - serwis reklama PL cała