  • 1. Data: 2009-01-01 14:33:20
    Temat: problem z silnikiem
    Od: fajnyartur-1 <mycha303@_NOSPAM_wp.pl>

    kupiłem cbr 1000f sc21 w stanie jak se wydawało tylko do malowania Silnik
    mia ł być super Pomalowałem motor i po przejechaniu prawie
    100km. zapaliła się kontrolka od oleju, zablokowalo kolo i silnik padł
    Dlaczego ? mialy być bezawaryjne

  • 2. Data: 2009-01-01 15:06:28
    Temat: Re: problem z silnikiem
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    fajnyartur-1 pisze:
    > kupiłem cbr 1000f sc21 w stanie jak se wydawało tylko do malowania

    Się tylko wydawało widocznie

    > Silnik mia ł być super

    złóż reklamację u sprzedawcy

    > Pomalowałem motor i po przejechaniu
    > prawie 100km. zapaliła się kontrolka od oleju, zablokowalo kolo i silnik
    > padł Dlaczego ? mialy być bezawaryjne

    jak się dba tak się ma

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 3. Data: 2009-01-01 15:54:20
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Gratuluje! Jestes wzorcowym uzytkownikiem "sikacza"!
    Jako wzorzec powinienes zamieszkac w Sevres..
    Tak powstaly wzorzec moglby posluzyc do oceny innych
    postow z sikacza. Jednostka miary byloby FA.
    FA-> skrot od Fajny Artur. Byc moze jednostka ta
    wejdzie do ukladu SI! W jednostkach tych bedzie sie
    przedatawiac IQ.

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 4. Data: 2009-01-01 18:48:08
    Od: Arni <a...@n...spam>

    fajnyartur-1 pisze:
> [...]
    > Silnik mia ł być super Pomalowałem motor i po przejechaniu
    > prawie 100km. zapaliła się kontrolka od oleju, zablokowalo kolo i silnik

    miny nigdy nie są bezawaryjne.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 5. Data: 2009-01-05 10:07:13
    Od: "Tomek W" <w...@w...pl>

    > Pomalowałem motor i po przejechaniu prawie
    > 100km.

    To nie jezdziles przed malowaniem, ja bym chyba nie wytrzymał

    >zapaliła się kontrolka od oleju, zablokowalo kolo i silnik padł Dlaczego ?
    Może oleju było zbyt mało

    Kub jakis uzywany silnik z pewniejszego zródła

    pozdrawiam
    Tomek W
    Hard Enduro/motocross

  • 6. Data: 2009-01-05 10:34:49