  • 1. Data: 2009-01-01 16:23:39
    Temat: The urbans legends - legendy motocyklowe
    Od: "wojkop" <w...@y...com>

    http://www.rockers.webd.pl/readarticle.php?article_i
    d=152

    Pozdrawiam w Nowym Roku!!!

    wojkop
    rockers.webd.pl

  • 2. Data: 2009-01-01 17:17:51
    Temat: Re: The urbans legends - legendy motocyklowe
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    wojkop pisze:
    > http://www.rockers.webd.pl/readarticle.php?article_i
    d=152

    Ty... A ja sie zastanawialem po co te glupie amerykance montuja
    dzwoneczki przy Harleyach :) Sam mam taki ale nie mialem pojecia o tej
    legendzie.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 3. Data: 2009-01-01 17:34:32
    Od: "wojkop" <w...@y...com>

    > Ty... A ja sie zastanawialem po co te glupie amerykance montuja
    > dzwoneczki przy Harleyach :) Sam mam taki ale nie mialem pojecia o tej
    > legendzie.

    W zadnym razie go nie zdejmuj, bo będzie wtedy motocykl PO DZWONIE :)

    Pozdr!

    wojkop
    rockers.webd.pl

  • 4. Data: 2009-01-01 20:32:47
    Od: "Sławek " <s...@N...gazeta.pl>

    wojkop <w...@y...com> napisał(a):

    > http://www.rockers.webd.pl/readarticle.php?article_i
    d=152

    "Swoim ciągłym dzwonieniem przyciąga on złe demony i stanowi dla nich
    pułapkę. Nie mogąc się z niego wydostać demony popadają w obłęd i wbijają się
    w ziemię.
    Po każdym tak unicestwionym złym duchu powstaje dziura w drodze"

    Sądząc po ilosci tych dziur to w Polsce nie powinno być już zadnego demona :)
    Tylko jakos nie zauwazylem tych dzwoneczkow u nikogo... :(
    Moze to Ojciec Dyrektor robi te dziury?

  • 5. Data: 2009-01-02 03:21:31
    Od: Jakub Mikusek <m...@c...gmail>

    On 2009-01-01, Sławek <s...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > w ziemię.
    > Po każdym tak unicestwionym złym duchu powstaje dziura w drodze"

    Ale OD chyba nie dostał zgody na zbiórkę na dziury.
    Stawiam na krasnale ogrodowe.

    Bezwypadkowego Nowego Roku!

    --
    XV125 -> GN125 -> F650GS -> ?
    googletalk: jakub (at) mikusek (dot) org / gg: 3386899

  • 6. Data: 2009-01-03 11:33:13
    Od: m...@o...pl

    Krążyła jeszcze kiedyś opowieść o Hądzie,była za grosze, bo się na
    niej każdy następny użytkownik zabijał,a moto bez rysy i tak
    kilkanaście razy:-)