    From: Trójmiasto <a...@t...biz.pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Jedna domena na 2 serwerach u roznych ISP
    Date: Thu, 9 Dec 2010 17:38:18 -0800 (PST)

    On 3 Gru, 08:41, Sergiusz Rozanski <write-only-with-...@media-
    lab.com.pl> wrote:
    > Dnia 02.12.2010 Tr jmiasto <a...@t...biz.pl> napisa /a:

    > A co ma MX do www i innych us ug? MX to tylko poczta i to tylko w
    > ruchu mi dzyserwerowym - i dla zapyta na tak podstawowym poziomie to
    > lepiej niech MX w og le nie dotyka, bo jeszcze popsuje emaile.
    >
    > Musisz ustawi A lub CNAME dla poddomen (odpowiednie poddomeny na w a ciwe
    > ip serwer w dla A lub na inne nazwy (alias) jak dla CNAME), ustawi tak
    > serwery www aby przyjmowa y zapytania dla tych domen i ju , reszta to
    > sprawa po aczenia tego w 1 ca o w obr bie html. Pami ta o konsekwencjach
> [...]

    faktycznie, pytanie było o subdomeny - nie wiem dlaczego skojarzyło mi
    się z pocztą

    no i, też się zgodzę, że należy zachować ostrożność przy edycji danych
    domeny; najlepiej by było najpierw przetestować to na jakiejś mało
    ważnej domenie, a nie na tej pod którą mamy witrynę na której nam
    zależy

    jasc
    ----
    www.trojmiasto.biz.pl/strony-www