  • Data: 2013-02-16 18:32:12
    Temat: Re: Jenox rządzi
    Od: "tor" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pierwszy z brzegu -- jakiś Jenox. Tej zimy nie używałem tego auta przez
    > jakieś dwa tygodnie w największe mrozy, potem bez żadnego problemu
    > odpaliło, jak to się brzydko mówi, "na dotyk".
    >
    > I po co kupować drogie akumulatory?

    Wszystko zależy od szczęścia. Ja teraz jeżdże na jakiejś używanej centrze
    (zwykłej) . Dostałem na szrocie za flaszke :) Stary aku (bodaj Topla) padł ,
    bo zrobiło się zwarcie w altku no i nie wytrzymał nawet 100km jazdy (miał
    prawo). W drugim aucie mam aku made by tesco (brandowany exide) , bo
    poprzedni padł po bodaj 4 latach. Padł , bo auto przez 2 lata zrobiło w
    sumie z 1000km a reszte czasu stalo na parkingu odpalane 1x miesiąc ;) . Ten
    tescowy wytrzymał też pad altka i powrot do domu 100km bez ładowania . Altka
    zrobiłem i dalej jezdzi bez zaglądania do niego (narazie 2 rok). W sumie
    troche aku w życiu już przerobiłem i najgorzej wspominam centre future.
    Padła nagle w środku lata (ładowanie było sprawne). Przyjechałem na parking
    i juz nie odjechałem. Zrobiło się jakieś zwarcie ,że nawet kontrolki się nie
    zaświeciły. Z innych były też : Autopart, jakiś japończyk , centry zwykłe,
    jenox, jakiś bosch . Żywotnośc każdego zbliżona czyli 2-4 lat krótkich jazd
    po mieście.

    Pozdrawiam
    tor