  • 41. Data: 2012-11-22 18:25:34
    Temat: Re: Jestem przeciw !
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    www.youtube.com/watch?v=gPX8FDb5nUQ
    da się? da!

  • 42. Data: 2012-11-22 18:27:49
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    www.youtube.com/watch?v=ETetQkWLp1I
    ewentualnie tak

  • 43. Data: 2012-11-22 19:20:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.11.2012 17:29, Shrek pisze:

    > Jak mało widzisz, to załóż że będzie przechodził. Trudno - najwyżej trzy

    Och, jak zawsze daję duży margines bezpieczeństwa. Ale - patrz niżej.

    > razy do roku przepuścisz widmo - Na prawdę nie masz poważniejszych
    > problemów do rozważania?

    Lubię jednoznaczne sytuacje. Plus jasne, jednoznaczne przepisy trochę
    przyblokują tłumaczenia "ja nie wiem, co on miał na myśli" oraz próby
    naciągania np. straszaków "panie, ale tamten wyglądał, jakby chciał
    przejść - jest mandacik!"

    > Spróbuj przepuszczać.

    A myślisz dlaczego uważam, że sporo tylko krajobraz podziwia?

    > Z mojego doświadczenia wynika, że wtedy jednak
    > przełażą;)

    Albo stoi i czeka na Godota.

  • 44. Data: 2012-11-22 20:13:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2012-11-22 19:20, Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > przyblokują tłumaczenia "ja nie wiem, co on miał na myśli" oraz próby
    > naciągania np. straszaków "panie, ale tamten wyglądał, jakby chciał

    No to jak chcesz jednoznacznie to masz do wyboru - pieszy ma zawsze
    pierwszeństwo, lub nigdy - które wybierasz?

    > A myślisz dlaczego uważam, że sporo tylko krajobraz podziwia?

    Bo masz zupełnie odmienne doświadczenia niż ja. Ja jak stanę, to jednak
    generalnie przechodzą - często nie od razu, bo nauczeni doświadczeniem
    nie dowierzają, ale w końcu przechodzą - więc raczej mieli taki zamiar,
    tylko się bali. A skoro twoi klienci nie przechodzą, to podejrzewam, że
    się nie zatrzymujesz (bo zdaje się po tym samym miescie jeździmy, więc i
    piesi tacy sami w ogólności). A jak mam do wyboru wierzyć w to co widzę,
    albo co ty piszesz, to z całym szacunkiem wierzę w swoje własne
    doświadczenia a nie twoje opowieści.

    > Albo stoi i czeka na Godota.

    Raz na tysiąc. I co z tego?

    Shrek.

  • 45. Data: 2012-11-22 20:21:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.11.2012 20:13, Shrek pisze:

    > No to jak chcesz jednoznacznie to masz do wyboru - pieszy ma zawsze
    > pierwszeństwo, lub nigdy - które wybierasz?

    Odpowiedź (c).

    Pieszy ma pierwszeństwo zawsze na pasach. Nie wolno mu wtargnąć. Ale
    kierujący pojazdem powinien się zatrzymać jak widzi pieszego
    sygnalizującego chęć wejścia na pasy. Przy czym temu nadal nie wolno
    wtargnąć. W razie wtargnięcia winnym zdarzenia będzie pieszy, ale
    kierujący pojazdem dostanie mandat za niezatrzymanie.

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Bo masz zupełnie odmienne doświadczenia niż ja.

    Ale właśnie przy próbie przepuszczania.

  • 46. Data: 2012-11-22 20:54:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2012-11-22 20:21, Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > kierujący pojazdem powinien się zatrzymać jak widzi pieszego
    > sygnalizującego chęć wejścia na pasy. Przy czym temu nadal nie wolno

    Miało być jasno i jednoznacznie, A tym czasem masz "ale" i "przy czym".
    Do dupy;)

    > W razie wtargnięcia winnym zdarzenia będzie pieszy, ale
    > kierujący pojazdem dostanie mandat za niezatrzymanie.

    A tu już masz przepisy zupełnie jak teraz, tylko na podstawie tych
    samych przepisów wyciągasz zupełnie odwrotne wnioski niż teraz
    obowiązująca wykładnia. No rzeczywiście jednoznaczne jak cholera;)

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Ale właśnie przy próbie przepuszczania.

    No i co, nie przechodzą w końcu. To jak to jest, że ci sami piesi u mnie
    jednak przełażą, a u ciebie stoją? Inny matrix?

    Shrek.

  • 47. Data: 2012-11-22 21:37:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Shrek,

    Thursday, November 22, 2012, 5:06:13 PM, you wrote:

    > W wielu krajach się da, w wielu się nie daje. Sądzę, że fizyka i piesi
    > są podobni, więc różnić musi je coś innego.

    Wielokrotnie powiedziano co różni - rozwinięta sieć dróg tranzytowych,
    dzięki czemu w obszarach zabudowanych ruch może byc uspokojony.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 48. Data: 2012-11-22 22:29:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2012-11-22 21:37, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Wielokrotnie powiedziano co różni - rozwinięta sieć dróg tranzytowych,
    > dzięki czemu w obszarach zabudowanych ruch może byc uspokojony.

    Windows prawda. Można sobie obejrzeć w dużych miastach, gdzie 90% jedzie
    z domu do pracy kilkanaście góra kilometrów i jakoś nie widać tego
    uspokojenia.

    Shrek.

  • 49. Data: 2012-11-22 22:33:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Shrek,

    Thursday, November 22, 2012, 10:29:09 PM, you wrote:

    > Windows prawda. Można sobie obejrzeć w dużych miastach, gdzie 90% jedzie
    > z domu do pracy kilkanaście góra kilometrów i jakoś nie widać tego
    > uspokojenia.

    Nie musza się przepychać między ruchem tranzytowym.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 50. Data: 2012-11-22 22:36:08
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 22 Nov 2012 08:56:23 +0100, Maciek <m...@n...pl> wrote:

    >Pogaduchy z sąsiadką spotkaną przy przejściu to chleb powszedni.

    Pogaduchy z sąsiadką na wysepce pomiędzy jezdniami - to jest dopiero
    coś :)

    http://youtu.be/bsFnwApKPdM?t=20s

    http://jerzu.waw.pl GG:129280