    Date: Mon, 24 Jan 2022 23:02:20 +0100
    Subject: Re: Już nie ma bonusów w Play
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <61d4b3b5$0$537$65785112@news.neostrada.pl> <sr2ds9$kuq$1@dont-email.me>
    <61d4cee7$0$544$65785112@news.neostrada.pl> <sr6qa6$7o8$1@dont-email.me>
    <61d70c1d$0$520$65785112@news.neostrada.pl> <sr9fg0$s0r$1@dont-email.me>
    <61d84a3e$0$531$65785112@news.neostrada.pl> <srbkc0$ml7$1@dont-email.me>
    <61d96fc2$0$532$65785112@news.neostrada.pl> <sre52r$flo$1@dont-email.me>
    <61dab30e$0$545$65785112@news.neostrada.pl> <srfn24$au2$1@dont-email.me>
    <61db6973$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@4...net>
    <61dc707d$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <1hcwramqrg0s9$.10n5u9hlmrgvz.dlg@40tude.net>
    <61ee90f1$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <k...@4...net>
    <61eea89e$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    <1aa0i4ehd6fdz.rhyfcytsxukv$.dlg@40tude.net>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.01.2022 o 15:37, J.F pisze:
    [...]
    > A placenie za faktury tez ?

    Samo się płaci :]

    > Tak, do ciebie nalezy ostatnie slowo, "przenosze numer" :-)
    >
    > No, ciekawe, czy wypowiedziales prorocze slowa.

    Parę razy, to jednak jest argument :]

    > bo kiedys dobijemy tego mininum i ceny zaczna drozec ... to juz w tym
    > roku ?

    Spokojnie, kiedyś starych klientów mieli centralnie w dupie. Teraz się
    to zmieniło :)

    > A kto faktury placi i ksieguje ? :-)

    Księgowa :)

    > Ale w 30zl czy za ekstra dopłatą?

    Jaką dopłatą? Wszystko jest w abonamencie, łącznie z roamingiem
    międzynarodowym i nie muszę nawet będąc za granicą niczego dopłacać.
    Działa :)

    Dziwne, nie? :D

    > Bo pamietam, ze Play mial takie czasy, gdzie owszem - internetu wbród,
    > ale tylko w sieci Play.

    Mylisz z LTE.

    > Tzn sa takie miejsca. I sa odwrotne - Orange nie dziala, a np Plus
    > tak.
    >
    > A potem sie dowiesz, ze ten roaming krajowy w Play to tak wlasnie
    > ograniczaja i nie zawsze mozna skorzystac :-)

    Można bez problemu. Wystarczy często wiedza. Kiedyś nie zawsze działało
    np. z Orange. Trzeba było do nich zadzwonić i zgłosić, żeby działało
    (były problemy na poziomie umów między operatorami) kto nie wiedział,
    nie dzwonił z reklamacją i go z Orange go wywalało.

    > ale 200GB nie masz :-P

    Mam 360GB na rok w sensie pełnej prędkości. Trudno to wykorzystać.

    > Zalezy jak uzywasz.

    Pisałem, używam sporo a przede wszystkim to inne użycie. Prepajdziarze
    centują, znaczy ograniczają się a to wyrabia jakieś zachowanie, często
    na lata i do śmierci. Jeśli nie masz ograniczeń to myślisz inaczej i
    inaczej korzystasz. Tak jest praktycznie ze wszystkim, gdzie nie ma
    ograniczenia.

    > Do mnie tam dzwonila Era "zauwazylismy, ze panu sie zdarza przekroczyc
    > i doplacic.
    > Wiec proponujemy nowy, lepszy abonament i juz nie bedzie pan placil
    > wiecej niz umowiono"
    >
    > Taa ... co miesiac bede placil wiecej :-P

    W sumie wiem ile korzystam więc mnie nie zaskoczą taką gadką :D

    > Na razie sie nie chwaliles, ze faktury ci sie placą same :-)

    Chwaliłem się, masz krótką pamięć, co już kilka razy udowodniłeś. Źle
    się rozmawia z kimś kto tak ma. Można wyciągnąć wniosek/wrażenie że
    interlokutor zwyczajnie pierdoli o dupie Maryni i nie jest
    zainteresowany dyskusją. Byle coś nabazgrać.

    > Z rzadka. Zaufane urzadzenie.

    > ale nie chce apki :-P

    A ja nie chcę do banku, tym bardziej, że smartfon nie jest dla mnie
    bezpieczny w Banki. Komp to inna sprawa.

    > Byloby fajne, tylko jednak czasem sa oplaty dodatkowe.
    > I zlecenie stale wysiada, trzeba PZ czy cos innego.

    Rzadkość. Jest faktura na maila więc mam wgląd.

    > Oj tam, oj tam, na pewno cie stac.
    > A ilez to roboty przy 10 kartach, pilnowac, ladowac itp :-P

    Wchuj.

    > wow.
    > Coz to za apka?

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cu