    Date: Tue, 25 Jan 2022 21:23:52 +0100
    Subject: Re: Już nie ma bonusów w Play
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <61d4cee7$0$544$65785112@news.neostrada.pl> <sr6qa6$7o8$1@dont-email.me>
    <61d70c1d$0$520$65785112@news.neostrada.pl> <sr9fg0$s0r$1@dont-email.me>
    <61d84a3e$0$531$65785112@news.neostrada.pl> <srbkc0$ml7$1@dont-email.me>
    <61d96fc2$0$532$65785112@news.neostrada.pl> <sre52r$flo$1@dont-email.me>
    <61dab30e$0$545$65785112@news.neostrada.pl> <srfn24$au2$1@dont-email.me>
    <61db6973$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@4...net>
    <61dc707d$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <1hcwramqrg0s9$.10n5u9hlmrgvz.dlg@40tude.net>
    <61ee90f1$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <k...@4...net>
    <61eea89e$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    <1aa0i4ehd6fdz.rhyfcytsxukv$.dlg@40tude.net>
    <61ef220f$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
    <g...@4...net>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 25.01.2022 o 11:20, J.F pisze:

    > No jak trudno, pare filmow miesiecznie :-)
    >
    > A tu 200GB na miesiac w sensie pelnej predkosci - z czym do ludzi
    > wyjezdzasz :-P

    Kurwa, czytasz jak debil. Jednorazowo na 30 dni i potem chujwielki :)

    > Mialbys racje, gdyby i w prepaidach nie bylo no limit na miesiac :-)

    W prepajdach NIE MA 30G na miesiąc bez zwalniania prędkości za 30zł

    > Tak samo, jak twoja - mylisz prepaid sprzed 10 lat z obecnym :-)

    Obecny prepajd nadal ssie i nie dorównuje abo w tej samej cenie. Kłamolisz.

    > Tez niebezpieczny.

    Kłamiesz :]

    > Ale ja o swoim "koncie" u operatora tlf.
    > Ot, zeby sobie zobaczyc jaka faktura.
    > Moze byc niebezpiecznie.

    Bo jest. Nie będę się rozpisywał nad bezpieczeństwem smartfona bo to bez
    sensu i nie jestem przewrażliwiony. Smartfon nie jest i nigdy nie będzie
    bezpieczniejszy od kompa.

    plesoft.aero2&hl=pl

    Przykład masz wyżej, wymyśliłeś sobie coś, czego nie napisałem :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>