    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <61d4cee7$0$544$65785112@news.neostrada.pl> <sr6qa6$7o8$1@dont-email.me>
    <61d70c1d$0$520$65785112@news.neostrada.pl> <sr9fg0$s0r$1@dont-email.me>
    <61d84a3e$0$531$65785112@news.neostrada.pl> <srbkc0$ml7$1@dont-email.me>
    <61d96fc2$0$532$65785112@news.neostrada.pl> <sre52r$flo$1@dont-email.me>
    <61dab30e$0$545$65785112@news.neostrada.pl> <srfn24$au2$1@dont-email.me>
    <61db6973$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@4...net>
    <61dc707d$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <1hcwramqrg0s9$.10n5u9hlmrgvz.dlg@40tude.net>
    <61ee90f1$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <k...@4...net>
    <61eea89e$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    <1aa0i4ehd6fdz.rhyfcytsxukv$.dlg@40tude.net>
    <61ef220f$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
    <g...@4...net>
    <61f05c71$0$561$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Już nie ma bonusów w Play
    Date: Wed, 26 Jan 2022 12:00:40 +0100

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 25.01.2022 o 11:20, J.F pisze:

    >Kurwa, czytasz jak debil. Jednorazowo na 30 dni i potem chujwielki :)

    Nie mowie nie ... ale jak brzmi :-)
    Poza tym ... mozna co miesiac nowego prepaida az do zakonczenia
    promocji :-)

    A poza tym potem nie CHW, tylko GB zgodnie z ofertą :-)

    No dobra - ile by kosztowalo 30GB przez wiele miesiecy to nie potrafie
    sie doczytac :-)

    >W prepajdach NIE MA 30G na miesiąc bez zwalniania prędkości za 30zł

    W w/w plushu jest taki pakiet.
    Ale niech sie znawcy wypowiedzą.

    >Obecny prepajd nadal ssie i nie dorównuje abo w tej samej cenie.
    >Kłamolisz.

    W zaleznosci od tego co chcesz - ja uwazam, ze nie ssie.

    >Kłamiesz :]

    Kompa masz bezpiecznego?
    O, jakiz ty jestes niebezpieczny :-)

    >Bo jest.

    Jak jakis hacker odczyta fakture ... no, ciekawe, co moze uzyskac.

    >Nie będę się rozpisywał nad bezpieczeństwem smartfona bo to bez sensu
    >i nie jestem przewrażliwiony. Smartfon nie jest i nigdy nie będzie
    >bezpieczniejszy od kompa.

    Hm ... IMO - przewrazliwiony jestes.
    Jakby na kompa nie bylo setek tysiecy wirusow ...

    >Przykład masz wyżej, wymyśliłeś sobie coś, czego nie napisałem :)

    No to widac zle przeczytalem.

    Nie ma w Aero2 jakiejs oferty pasujacej dla alarmow i routerow ?

    J.