    Date: Wed, 26 Jan 2022 14:57:40 +0100
    Subject: Re: Już nie ma bonusów w Play
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <61d4cee7$0$544$65785112@news.neostrada.pl> <sr6qa6$7o8$1@dont-email.me>
    <61d70c1d$0$520$65785112@news.neostrada.pl> <sr9fg0$s0r$1@dont-email.me>
    <61d84a3e$0$531$65785112@news.neostrada.pl> <srbkc0$ml7$1@dont-email.me>
    <61d96fc2$0$532$65785112@news.neostrada.pl> <sre52r$flo$1@dont-email.me>
    <61dab30e$0$545$65785112@news.neostrada.pl> <srfn24$au2$1@dont-email.me>
    <61db6973$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@4...net>
    <61dc707d$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <1hcwramqrg0s9$.10n5u9hlmrgvz.dlg@40tude.net>
    <61ee90f1$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <k...@4...net>
    <61eea89e$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    <1aa0i4ehd6fdz.rhyfcytsxukv$.dlg@40tude.net>
    <61ef220f$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
    <g...@4...net>
    <61f05c71$0$561$65785112@news.neostrada.pl>
    <61f129d9$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 26.01.2022 o 12:00, J.F. pisze:

    > Nie mowie nie ... ale jak brzmi :-)
    > Poza tym ... mozna co miesiac nowego prepaida az do zakonczenia promocji
    > :-)

    Ale Cię jebie :D Ciekawe kto by się dodzwonił na nowy numer :D

    > A poza tym potem nie CHW, tylko GB zgodnie z ofertą :-)
    >
    > No dobra - ile by kosztowalo 30GB przez wiele miesiecy to nie potrafie
    > sie doczytac :-)

    To spróbuj jeszcze raz doczytać :]

    > W w/w plushu jest taki pakiet.
    > Ale niech sie znawcy wypowiedzą.

    No jest, sporo drożej.

    > W zaleznosci od tego co chcesz - ja uwazam, ze nie ssie.

    Chcę "dużo" ale w sumie niewiele.

    > Kompa masz bezpiecznego?
    > O, jakiz ty jestes niebezpieczny :-)

    A wyobraź sobie, że mam :]

    > Jak jakis hacker odczyta fakture ... no, ciekawe, co moze uzyskac.

    > Hm ... IMO - przewrazliwiony jestes.

    Nie.
    https://niebezpiecznik.pl/post/tmobile-duplikat-sim-
    swap/
    > Jakby na kompa nie bylo setek tysiecy wirusow ...

    Kompa trudno przejąć, jeśli user jest rozgarnięty. Z telefonem
    rozgarnięcie nie pomoże.

    > Nie ma w Aero2 jakiejs oferty pasujacej dla alarmow i routerow ?

    Pisałem, można kupić 5 pakietów (max) albo subskrypcja.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>