    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Już nie ma bonusów w Play
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <61d84a3e$0$531$65785112@news.neostrada.pl> <srbkc0$ml7$1@dont-email.me>
    <61d96fc2$0$532$65785112@news.neostrada.pl> <sre52r$flo$1@dont-email.me>
    <61dab30e$0$545$65785112@news.neostrada.pl> <srfn24$au2$1@dont-email.me>
    <61db6973$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@4...net>
    <61dc707d$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    <1hcwramqrg0s9$.10n5u9hlmrgvz.dlg@40tude.net>
    <61ee90f1$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <k...@4...net>
    <61eea89e$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    <1aa0i4ehd6fdz.rhyfcytsxukv$.dlg@40tude.net>
    <61ef220f$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
    <g...@4...net>
    <61f05c71$0$561$65785112@news.neostrada.pl>
    <61f129d9$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <61f1536a$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 27 Jan 2022 11:00:59 +0100

    On Wed, 26 Jan 2022 14:57:40 +0100, LordBluzg(R) wrote:

    > Ale Cię jebie :D Ciekawe kto by się dodzwonił na nowy numer :D

    A ty potrzebujesz numeru do dzwonienia czy do ogladania telewizji?

    Jeden numer sobie trzymasz, jak tylko do odbierania to 5z/rok :-)

    > No jest, sporo drożej.

    Niech sie jakis spec wypowie.

    Ja tam widze pakiet 30GB/30zl. Ale nie ma w tym rozmow.

    Jest 20GB/40zl z rozmowami, co istotnie drozej.

    Jest 15GB/30zl z rozmowami, co istotnie mniej ...
    ale jest tez bonus za doladowanie - 15GB przy 30zl.

    Jesli sie dodaje, to wychodzi 30GB/30zl i rozmowy no limit.

    > A wyobraź sobie, że mam :]

    I dlatego jestes niebezpieczny :-)

    > Nie.
    > https://niebezpiecznik.pl/post/tmobile-duplikat-sim-
    swap/

    Ale to calkiem inny atak.
    I w dodatku ... jak cie zabezpiecza nie korzystanie ze smartfona?

    > Kompa trudno przejąć, jeśli user jest rozgarnięty. Z telefonem
    > rozgarnięcie nie pomoże.

    https://www.komputerswiat.pl/artykuly/redakcyjne/jak
    -dziala-system-pegasus-to-totalna-inwigilacja/e4rkez
    2

    "Pegasus to program do elektronicznej inwigilacji smartfona czy
    komputera. Potrafi przechwycić właściwie każdą zawartość szpiegowanego
    urządzenia"

    Wierzyc, nie wierzyc?

    > Pisałem, można kupić 5 pakietów (max) albo subskrypcja.

    No to nie rozumiem na co narzekales?
    Subskrybuj ...

    J.