  • Data: 2018-08-28 22:06:33
    Temat: Re: Kable HDMI - jak odróznic dobre od zlych?
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > O ile przez HDMI idzie sygnał cyfrowo (a tak chyba jest) to nie ma
    > lepszych i gorszy kabli HDMI jeśli chodzi o jakość obrazu. Co najwyżej
    > obraz nie będzie wyświetlany. Możliwe zresztą że HDMI ma jakiś bit
    > parzystości blokujący przetwarzanie jeśli nie zgadza się przekaz cyfrowy.

    Najczęściej tak jest, ale nie zawsze. Zdarzają się kable (zazwyczaj
    długie), w których przesyłany obraz co pewien czas zanika lub pojawiają
    się dziwne zakłócenia. Kiedyś miałem zakłócenia od źle włożonej wtyczki
    - wyglądały jakby karta graficzna miała walniętą pamięć. Były to
    nieregularne poziome pasy, które przemieszczały się wraz z przewijaniem
    ekranu. Nie uwierzyłbym, gdybym nie zobaczył na własne oczy.