  • Data: 2018-08-28 22:13:32
    Temat: Re: Kable HDMI - jak odróznic dobre od zlych?
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/28/2018 1:11 PM, ń wrote:
    > W recenzjach monitorów można trafić na oceny "obraz się poprawił dopiero po
    wymianie kabla HDMI na lepszej jakości" czy podobne.
    > Ale jak odróżnić dobre kable od złych kupując przez internet?

    "Poprawił się" to rzadko (jeżeli nie brać pod uwagę autosugestii),
    najczęściej albo obraz jest, albo go nie ma. Czasami mogą występować
    zakłócenia, ale nie będzie tak, że jakiś kabel deje lepszą ostrość czy
    żywsze kolory od innych (aczkolwiek mogą o tym pisać w reklamie kabla).
    Moje prawo kciuka - nie kupować najtańszych i kupować najwyższą możliwie
    wersję - nawet jeżeli nie jest potrzebna. Na razie zero problemów, nawet
    z dość długimi 5-metrowymi kablami.

    > Ten problem dotyczył zresztą już kabli analogowych d-Sub (VGA)

    Tam było łatwiej o kiepski kabel. Najczęściej trafiałem na obniżające
    ostrość obrazu.