  • Data: 2010-06-23 11:42:56
    Temat: Re: Kablówka + Tv naziemna DVB-T
    Od: Szymon Wyrembak <_@_.eu> szukaj wiadomości tego autora

    Misiek pisze:

    > Ależ nikt nie mówi o głowicach, a tylko o wejściach (gniazdkach) antenowych.
    > Myślę że taki "cymes" nie kosztował by w produkcji więcej niż $1.

    Fakt, mogłoby sie przydać. Ktoś może mieć też 2 kablówki w mieszkaniu
    (znam taki przypadek). Przełącznik sygnałów RF z odpowiednią izolacją
    między wejściami i drugi złącze na obudowie znacząco nie podrożyłby kosztów.
    Można zastosować zewn. przełącznik konwerterów sterowany pilotem. Trzeba
    jedynie podać mu zasilanie po kablu od strony odbiornika. Od strony
    kablówki wypadałoby zastosować izolację galwaniczną.

    --
    (popraw adres e-mail: imie at nazwisko . eu)