  • Data: 2010-06-23 10:58:10
    Temat: Re: Kablówka + Tv naziemna DVB-T
    Od: "Misiek" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hvsc6n$ui9$1@news.onet.pl...
    >> Niestety ale sens ma...
    >
    > Dalej twierdzę że żadnego ;-)

    Na tym polega urok d...cji, że każdy może mieć swoje zdanie 8-)

    > Ale nie uważasz chyba że światowi producenci nagle zaczną komplikować
    > sprzęt tylko dlatego, że gdzieś w zapyziałej Polsce są sieci, które nie
    > wpuszczają w kabel programów dostępnych naziemnie na danym terenie? ;-)))
    > Poza tym jak to widzisz? Dwie głowice w TV? To może od razu trzy?

    Ależ nikt nie mówi o głowicach, a tylko o wejściach (gniazdkach) antenowych.
    Myślę że taki "cymes" nie kosztował by w produkcji więcej niż $1.
    W telewizorze mam 4 wejścia HDMI, 2 wejścia SCART, 2 wejścia USB, 1 wejscie
    Component, 1 wejście D-SUB i jest jeszcze trochę miejsca na tylnej ściance,
    a komu to jest potrzebne?...
    Tym bardziej (brak gniazda) jest zastanawiające, że przy programowaniu,
    trzeba określić "pochodzenie" sygnału - TV naziemna / TV kablowa :-()

    > To niech operator zwolni ten kanał (przesunie) i po krzyku. Nie sądzę żeby
    > miał zajęte wszystkie :-). Może wystarczy zasugerować?

    Ja nie posiadam takich możliwości, przekonania, praktycznie monopolisty w
    województwie do zmiany swoich parametrów nadawania. Chyba łatwiej, byłoby
    przekonać KRRiT, by zmieniła przydział częstotliwości dla Emitela !
    Poza tem i tak to nie rozwiązuje sprawy, bo poprostu nie ma tyle miejsca...
    Z anteny dostępnych jest 7 kanałów analogowych i 2 MUX-y DVB-T, o 17
    stacjach radiowych nie wspominam.
    W kablu leci obecnie 55 kanałów analogowych, 49 kanałów DVB-C, 20 programów
    radiowych i na dodatek internet i telefon.... i jak to poprzestawiać? co im
    zasugerować?
    A jedno dodatkowe gniazdko antenowe wszystko załatwia.

    Pozdrawiam
    MM