    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kalkulator kilometra;-)
    Date: Mon, 30 Aug 2010 03:35:29 -0700 (PDT)

    On 29 Sie, 19:47, Przemysław Bernat <p...@w...pl> wrote:

    > Na użeranie się z taksiarzami, przynajmniej w Trójmieście trzeba mieć dużo
    > czasu i mocna nerwy: najprostsze adresy są dla nich nie do znalezienia.
    > Auta, to zwykle trupy ze śmietnika, a wypisanie faktury trwa dłużej niż
    > kurs. W Gdańsku zdarzało mi się pójść na tramwaj, bo było szybciej i mniej
    > stresu niż ganianie się ze złotówą, która nie potrafi znaleźć Bałej 1.

    Moje pracowe boje z taksiarzami strescil bym tak:
    Bardzo sprawe ulatwiaja vouchery. Pewnie i na prywatnego ludzika da
    sie takowe zorganizowac.
    Wtedy jest latwiej dochodzic tego ze taksiarz naciagal trasy czy ceny.
    Malych oszustw sie napietnowac nie da ale jak mu sie noga/reka omsknie
    to odchylki na 15-20% latwo mozna wychwycic i o ile korporacja moze
    nie dac rabatu na otarcie lez ale taryfiarza moze szarpnac po
    kieszeni.

    Jak sie po wawie rozbijalem sawa i eletaksi to stwierdzam ze jezdza
    bez kombinowania i zazwyczaj adresy znaja. Ale ja jezdzilem po znanych
    mi zakatkach. Poza tym czesto wklepuja adres w nawigacje i wtedy widac
    czy jada po sznurku czy bladza w jakies dziwne miejsca.

    > Taryfy mają swoje zastosowanie, ale tylko własne auto daje szybkość i
    > niezależność.

    Ale pod warunkiem ze garaz masz blisko i zaparkowac mozna tam gdzie
    sie jedzie.
    Bo widzialem sytuacje ze dwu ludzi spotkalo sie pod klatka a potem pod
    firma. Jeden jechal autem a drugi autobusami :) Tyle ze ten
    samochodziarz mial daleko garaz a potem z parkingu darmowego kawalek
    musial podejsc pod firme...

    Generalnie liczyc trzeba umiec ale decyzja zawsze nalezy do
    zainteresowanego.

    --
    Lukasz Sczygiel