eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetKarta graficzna a płynność strony Youtube i materiałów video na niej › Re: Karta graficzna a płynność strony Youtube i materiałów video na niej
    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Karta graficzna a płynność strony Youtube i materiałów video na
    niej
    Date: Thu, 24 Sep 2020 22:32:52 +0100

    in <news:cH7bH.2253436$wVe.300899@usenetxs.com>
    user jedrek pisze tak:

    > Czy karta graficzna ma obecnie jakiś wpływ na ociężałe YT?

    Jest kolosalna różnica przy oglądaniu 4K ;)
    Taką mam to 1080p nie zauważa. Dopiero przy 4K 60fps muszę
    pozamykać programy żeby zwolnić trochę ramu mam 8gb. Przy 16gb
    nic nie zamykam.

    https://tinyurl.com/ya2cjflh

    > Załóżmy, że obecnie na pokładzie jest już dziś przeciętna karta
    > GeForce GT220.
    > Za czasów jak YT biegał we flashu śmigało to elegancko.

    wspominam flash jako same problemy

    > Czy np. wstawienie w jej miejsce czegoś nowszego o podobnym TPD,
    > żeby grzejnictwa nie było, coś może poprawić w kwestii płynności
    > YT? Sama strona ładuje się jak krew z nosa, bo proca brakuje na
    > starej jednostce dwurdzeniowej na tej "nowoczesnej" stronie by
    > załadować te wszystkie skaczące węże i wodotryski.

    yt można oglądać w playerach mpc vlc wtedy odpadają węże i wodotryski.

    > Czy raczej w obecniej formie YT cała praca spada na CPU płyty
    > głównej i karta graficzna tu już niewiele ma do roboty? Wymiana na
    > coś o większej mocy obliczeniowej nic nie wniesie do sprawy?

    jak karta dekoduje video to procek nie wychodzi poza 15%

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę