eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetKarta graficzna a płynność strony Youtube i materiałów video na niej › Re: Karta graficzna a płynność strony Youtube i materiałów video na niej
    From: "jedrek" <w...@...on>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Karta graficzna a płynność strony Youtube i materiałów video na
    niej
    Date: Sat, 27 Feb 2021 14:13:24 +0100

    "Roman Tyczka"
    > Problem polega na tym, że jesteś kompletnym ignorantem o bardzo
    > ograniczonych możliwościach intelektualnych

    Kolejny alfa i omega grupowa się odezwała.
    Klasą uczonego jest to, że nawet ludziom o ograniczonych możliwościach
    intelektualnych potrafią pomóc.
    Wskaż to ingoranctwo. Trzymanie się starych rozwiązań nie uważam za
    ignoranctwo tylko jestem wrogiem tych nowości, które przy okazji zapinają w
    tle dużo zbędnego balastu.
    Ale jak zwykle nie można mieć innego zdania niż bóg Roman Tyczka, bo to
    oznacza, że jest jest ignorantem, według myśli przewodniej Romana Tyczki
    wręcz skrajnym debilem.