eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetKarta graficzna a płynność strony Youtube i materiałów video na niej › Re: Karta graficzna a płynność strony Youtube i materiałów video na niej
    From: pioruns <w...@w...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Karta graficzna a płynność strony Youtube i materiałów video na
    niej
    Date: Sat, 27 Feb 2021 14:56:38 +0000

    On 27/02/2021 13:13, jedrek wrote:
    > "Roman Tyczka"
    >
    > Kolejny alfa i omega grupowa się odezwała.
    > Klasą uczonego jest to, że nawet ludziom o ograniczonych możliwościach
    > intelektualnych potrafią pomóc.
    > Wskaż to ingoranctwo. Trzymanie się starych rozwiązań nie uważam za
    > ignoranctwo tylko jestem wrogiem tych nowości, które przy okazji
    > zapinają w tle dużo zbędnego balastu.
    > Ale jak zwykle nie można mieć innego zdania niż bóg Roman Tyczka, bo to
    > oznacza, że jest jest ignorantem, według myśli przewodniej Romana Tyczki
    > wręcz skrajnym debilem.

    Z calym szanunkiem dla Ciebie, przeczytalem twoj poprzedni post i ladnie
    sie wytlumaczyles, ale uzywanie Windows XP w 2021 roku i dorabianie
    jakichs protez do tego, mija sie zupelnie z celem. Jest to nie wspierany
    system, chociazby z punktu widzenia bezpieczenstwa. Sterownikow nowszych
    do tych kart co chcesz kupic tez juz niedostaniesz, Youtube moze nigdy
    nie dzialac tak jak nalezy, jak stare stery sa niedorobione albo nie
    maja jakiegos tam przyspieszania sprzetowego.
    Daj sobie spokoj i przejdz na Linuksa albo kup sobie nowego kompa z Win
    10. Inaczej wlasnie takie odpowiedzi bedziesz dostawal. Windows XP w
    dzisiejszych czasach to masochizm, marnacja czasu i ryzyko zawirusowania
    w mgnieniu oka, nikt nawet juz nie wie ile dziur zero-day tam siedzi.

    --
    pozdrawiam, pioruns