  • Data: 2009-01-28 15:23:41
    Temat: Re: Karta graficzna poniżej 400 zł?
    Od: OMSON <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    OMSON ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

    > GF9600GT/512MB (na Allegro znalazłem za 309 zł), lekko za nimi GF8800GS/
    > 384MB (na Allegro znalazłem za 299 zł).

    Kupiłem GF8800GS z chłodzeniem Arctic Cooling SILENCER za 299 zł. Jest
    test tej karty po O/C (@650/900) i wygląda na to, że wydajnością (wg
    testów syntetycznych na benchmark.pl) nie ustępuje GF9600GT. Czekam aż
    przyjdzie to przetestuję na grach i zobaczę ile uda się z niej jeszcze
    wycisnąć.

    Pzdr, OMSON

    P.S. Mam nadzieję, że mój stary Chieftec da sobie radę ;)