  • Data: 2009-01-29 13:48:01
    Temat: Re: Fortron 550W z Allegro (99zł)
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    OMSON napisał(a):

    [...]

    > Proszę o opinie - co wart jest ten zasilacz (warto sie nim interesować)?

    Nie wierze w cuda ani w Świętego Mikolaja i myślę, że bez dokładnego
    sprawdzenia historii tych zasilaczy celem weryfikacji podanego w aukcji
    opisu nie kupiłbym. Dlaczego? Otóż mój Anioł Stróż podpowiada mi, że w
    takiej cenie sprzedaje się zasilacze używane lub takie po naprawach...
    A chodzi tu o to, że jest to konstrukcja z przed 7 lat, vide:

    http://nvision.pl/forum/index.php?s=51514f7d3f1be8fc
    3078ec6426a1cd6f&showtopic=43437&pid=656697&st=0&#en
    try656697
    http://www.chip.pl/forum/viewtopic?tid=17078&fid=5
    http://forum.pclab.pl/t391340.html

    j.