  • Data: 2010-03-26 15:39:19
    Temat: Re: Karty CF - ograniczona liczba cykli odczytu?
    Od: "Piotr \"Curious\" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp> szukaj wiadomości tego autora

    grg12 wrote:

    > Jutro wypytam kolegę z działu "hardware" - na razie znalazłem krótki
    > opis zjawiska:
    > http://www.freshpatents.com/-
    dt20090205ptan20090034328.php?type=description
    > with a predetermined voltage. The application of the read voltage Vread
    > and the ground voltage causes a bias condition during the read-out
    > operation.
    >
    > As illustrated in FIG. 3, the bias condition can cause electrons to be
    > injected into a floating gate of the deselected cell transistor from the
    > substrate during the read-out operation. The electrons can result in an

    > Tekst pochodzi o opisu patentu na przeciwdziałanie zjawisku - więc
    > możliwe że większość kart na rynku nie robi już takich numerów

    hum, ciekawostka. nie do konca rozumiem jak napiecie odczytu moze spowodowac
    'wstrzykniecie' elektronow do bramek nie-wybranego banku,
    zwlaszcza ze w w/w linku brakuje rysunkow ...

    bylbym wdzieczny za bardziej szczegolowe informacje, zwlaszcza jakie karty
    sa na to narazone - no i czy problem wystepuje tez w mikrokontrolerach (i
    jakich?)