    From: Arni <a...@n...spam.org>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Kask po wypadku
    Date: Tue, 12 Sep 2023 10:30:11 +0200

    W dniu 2023-09-11 o 21:43, Terror pisze:
    > Elo,
    > jakos dawno mnie tu nie bylo. Tak w hu...k dlugo.
    > Pomyslalem sobie, ze kiedys precel to taka wszechnica wiedzy motocyklowej, to moze
    ktos ze starej gwardii jeszcze przezyl i pomoze.
    > Mialem sobie wypadek na moto jakos w maju, gdzie pacnalem kaskiem w auto. Kask niby
    caly, ale nawet policjant mowil, że to to sie wymienia po zdarzeniu i hu... . A teraz
    ubezpieczalnia sie wykreca.
    > Jakas podstawa prawna do tego ,ze mam wymieniac ??
    > Ktos-cos?

    https://mu.rf.gov.pl/62/art-6.html
    https://motocyklowekaski.wordpress.com/2018/08/28/ki
    edy-wymienic-kask-motocyklowy/
    jeśli kask amortyzował uderzenie to jest do wymiany.
    Poszukaj instrukcji do kasków - jest info ze kas poddany silnemu
    uderzeniu jest do wymiany. Brak widocznych pęknięć niczego nie zmienia
    bo to jest naruszenie struktury wewnętrznej
    --
    Arni