  • 1. Data: 2014-07-06 19:01:45
    Temat: Re: Kawasaki i Suzuki vs Yamaha i Honda
    Od: grygia <grygia@_NOSPAM_poczta.fm>

    Po tym co mówi twój mechanik to wynika, że prosty z niego człowiek ;)
    Przejechałem na kawie z750s 2006r. 30tyś km i nigdy w trasie mnie nie
    zawiodła. Kawa to niedoceniana marka jestem zresztą jej fanem. Suzuki
    podobnie. Przy wyborze motocykla kieruj się jaki chcesz model i
    porozmawiaj z jego użytkownikami.