  • 1. Data: 2014-07-05 10:54:16
    Temat: MOTOCYKL A2
    Od: kamil900 <kamil90030@_NOSPAM_gmail.com>

    Jaki motocykl polecacie na A2 ważne żeby mieścił się w cenie 5500zł.
    Zastanawiałem się nad Yamaha SZR600 i Suzuki gs500.
    Poproszę o wasze o pinie i propozycje z góry dzięki za odpowiedź :)

  • 2. Data: 2014-07-05 13:16:02
    Temat: Re: MOTOCYKL A2
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >Jaki motocykl polecacie na A2 ważne żeby mieścił się w cenie 5500zł.
    >Zastanawiałem się nad Yamaha SZR600 i Suzuki gs500.
    >Poproszę o wasze o pinie i propozycje z góry dzięki za odpowiedź :)

    Honda CBF 500 - musi być ograniczona i powinna się nadać.

    Buniek

  • 3. Data: 2014-07-05 16:56:11
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    W dniu 2014-07-05 10:54, kamil900 pisze:
    > Jaki motocykl polecacie na A2 ważne żeby mieścił się w cenie 5500zł.
    > Zastanawiałem się nad Yamaha SZR600 i Suzuki gs500.
    Szukaj motocykla do 35 kW i do 0,2 kW/kg żeby miał tak w dokumentach.
    Zakup moto o większej mocy o późniejsze przeróbki to minimum 1500 zł,
    więc nieopłacalne.
    Do listy dopisz BMW F650 (niektóre wersje maja < 35 kW)
    Aprilia Pegaso i Kawasaki KLE 500 też się łapią
    Jacek

  • 4. Data: 2014-07-06 13:50:10
    Od: kamil900 <kamil90030@_NOSPAM_gmail.com>

    Jacek napisal

> [...]
    > więc nieopłacalne.
    > Do listy dopisz BMW F650 (niektóre wersje maja < 35 kW)
    > Aprilia Pegaso i Kawasaki KLE 500 też się łapią

    Szukam raczej kół odlewanych z aluminium (mam zł przeżycia z szprycami
    romet ogar 900).
    Dzięki za odpowiedzi a przepraszam też za błąd poprawna nazwa to Yamaha
    SZR 660
    Kamil900

  • 5. Data: 2014-07-08 00:19:43
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "kamil900" <kamil90030@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Szukam raczej kół odlewanych z aluminium (mam zł przeżycia z szprycami
    > romet ogar 900).
    > Dzięki za odpowiedzi a przepraszam też za błąd poprawna nazwa to Yamaha
    > SZR 660

    No dobrze, tylko wez pod uwage, ze japonczyk to nie chinczyk.
    Wiec patrzac z perspektywy japonskiego zelaza, Twoje przezycia ze szprychami
    w tym momencie sa jakims totalnym kosmosem, o orbicie porownywalnej z
    niczym.

    Normalne japonskie kolo ze szprychami czy bez dziala i kierowanie sie
    chinskimi uprzedzenialmi nie ma tu sensu.

    Tmek

  • 6. Data: 2014-07-12 13:52:04
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Jacek" napisał

    > Do listy dopisz BMW F650 (niektóre wersje maja < 35 kW)

    Wszystkie. Rotax miał 48KM albo po zdławieniu 27KM.

    --
    Hinek