  • 1. Data: 2014-07-05 23:58:24
    Temat: Jakie crosy/enduro
    Od: rafal0309 <rafal-kaszowski@_NOSPAM_wp.pl>

    Cześć! chciałbym abyście wypisali marki crossów/enduro jakie znacie, mogą
    być chińskie które nadają się do jeżdżenia po polach, lasach, czasami
    asfalcie (zazwyczaj w opłakanym stanie). Znalazłem parę lecz wszyscy
    narzekali, że zawieszenie siada po 1 sezonie. Cenowo będę szukał do 4500zł
    (wolałbym użyywane. Zależy mi na dobrym silniku.

  • 2. Data: 2014-07-06 00:36:30
    Temat: Re: Jakie crosy/enduro
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-07-05 23:58, rafal0309 pisze:
> [...]
    > wszyscy narzekali, że zawieszenie siada po 1 sezonie. Cenowo będę szukał
    > do 4500zł (wolałbym użyywane. Zależy mi na dobrym silniku.

    Ja znam Honda XLR 250, Suzuki DR 350. Znam tzn. jeździłem. Nie znam się
    na technice.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2014-07-06 01:03:15
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 05-07-2014 23:58, rafal0309 pisze:
> [...]
    > czasami asfalcie (zazwyczaj w opłakanym stanie). Znalazłem parę lecz
    > wszyscy narzekali, że zawieszenie siada po 1 sezonie. Cenowo będę szukał

    KTM 1190 RC8R
    Honda CBR600RR
    Kawasaki Ninja ZX-6R 636
    Triumph Daytona 675R
    MV Agusta F3 675
    Suzuki GSX-R750
    Ducati 848 EVO Corse SE
    Yamaha YZF-R1
    Suzuki GSX-R1000
    MV Agusta F4RR
    Kawasaki ZX-10R
    Honda CBR1000RR
    BMW HP4
    Aprilia RSV4 Factory APRC
    Bimota Tesi 3D E
    Buell Racing 1190RS
    Ducati 1199 Panigale R
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki Ninja ZX-14R

    I ŻADEN, K-WA, INNY NIE JEŹDZI!

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 4. Data: 2014-07-06 12:02:11
    Od: Magic <m...@w...pl>

> [...]
    > czasami asfalcie (zazwyczaj w opłakanym stanie). Znalazłem parę lecz
    > wszyscy narzekali, że zawieszenie siada po 1 sezonie. Cenowo będę szukał

    Twój wzrost/waga/posiadane uprawnienia ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2014-07-06 15:28:52
    Od: Nocny+motocyklista+ <mati8215@_NOSPAM_o2.pl>

    rafal0309 napisal

> [...]
    > narzekali, że zawieszenie siada po 1 sezonie. Cenowo będę szukał do 4500zł
    > (wolałbym użyywane. Zależy mi na dobrym silniku.

    osobiście mam
    -Sachs zx,zz
    polecam
    -aprilia rx 125 jest super