  • 111. Data: 2018-06-03 16:37:29
    Temat: Re: Kierowca samochodu potrącił rowerzystę.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:5b13fbb5$0$31367$65785112@news.neostrada.pl...

    > Widocznie inne czytamy.

    O to chodzi, że wcale nie czytasz.

    > Możesz wskazać w którym miejscu PoRD jest to napisane?

    Ludzie!!!! Przecież to podstawowe zasady z działu "zatrzymanie i postój" !!!
    No bez przesady! Weź byle jaki kodeks i poczytaj.

    neelix

  • 112. Data: 2018-06-03 16:40:51
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-06-03 o 16:37, neelix pisze:

> [...]
    >
    > Ludzie!!!! Przecież to podstawowe zasady z działu "zatrzymanie i
    > postój" !!! No bez przesady! Weź byle jaki kodeks i poczytaj.

    Daj konkrety.

  • 113. Data: 2018-06-03 16:41:00
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-06-03 o 16:31, Uzytkownik pisze:

    > Możesz wskazać w którym miejscu PoRD jest to napisane?

    PRD
    Art. 49.
    1. Zabrania się zatrzymania pojazdu:
    2) na przejściu dla pieszych, na przejeździe dla rowerzystów oraz w
    odległości mniejszej niż 10 m przed tym przejściem lub przejazdem; na
    drodze dwukierunkowej o dwóch pasach ruchu zakaz ten obowiązuje także za
    tym przejściem lub przejazdem;

  • 114. Data: 2018-06-03 18:03:34
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Daj konkrety.

    Dałem. To są konkrety.

    neelix

  • 115. Data: 2018-06-03 19:02:59
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-06-03 o 16:05, neelix pisze:
    > Rowerem po chodniku??? A co ty święta krowa jesteś??? Dlatego powinieneś
    > mieć zakaz poruszania się jikimikolwiek pojazdami!!! Nawet hulajnogą !!!
    > Ty nie znasz żadnych przepisów!!! Będąc pieszym dostajesz ode mnie
    > polecenie "won z chodnika". Ja ci na pewno nie ustąpię, miejsca nie zrobię.

    Najpierw zmądrzej a tedy będzie gdzie wkuwać przepisy na blachę :-)

    A to z majtami nadal aktualne :-)

  • 116. Data: 2018-06-03 19:06:43
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-06-03 o 18:03, neelix pisze:

    > Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Dałem. To są konkrety.
    >
    > neelix

    No to ja ci też dam konkrety.

    kierowca musi zatrzymać się przed przejściem i pozwolić pieszemu wejść
    na przejście, a rowerzyście wjechać na przejazd rowerowy, aby udzielić
    im należnego im pierwszeństwa.

    Pieszy wchodzący na przejście, a rowerzysta wjeżdżający na przejazd
    rowerowy mają pierwszeństwo.

    Daję konkrety: Prawo o Ruchu Drogowym.

  • 117. Data: 2018-06-03 19:17:13
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-06-03 o 16:05, neelix pisze:
    Będąc pieszym dostajesz ode mnie
    > polecenie "won z chodnika". Ja ci na pewno nie ustąpię, miejsca nie zrobię.

    Aleś Ty hardy jest :-)

    Żeby było konstruktywnie to Ci wytłumaczę że nie potrzebuję abyś mi
    ustępował na chodniku. Zdaję sobie sprawę że pierwszeństwo ma pieszy i
    im ustępuję.
    Korzystam z wolnej przestrzeni chodnika zamiast blokować pas ruchu
    samochodom i powodować niepotrzebne zagrożenia, podenerwowania i scysje.
    Uważam że to jest mądrzejsze niż literalne przestrzeganie przepisu.
    Pewnie kiedyś za to zapłacę mandat od jakiegoś nadgorliwca. Trudno wezmę
    to na klatę. Jestem już duży ;-)

    Tak przy okazji. Moja 4 kilometrowa droga do pracy rowerem zaczyna się i
    kończy ustawową drogą rowerową. W środku jest część gdzie zapomniano o
    drodze rowerowej (wzdłuż tej samej ulicy) lub niedługo zostanie uzupełniona.
    Myślę że dogadam się z inteligentnym policjantem.
    Z takim zacietrzewionym jak Ty nie mam szans :-)

  • 118. Data: 2018-06-03 19:20:28
    Od: CTP <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 czerwca 2018 19:07:20 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > kierowca musi zatrzymać się przed przejściem i pozwolić pieszemu wejść
    > na przejście

    Kolego, albo się doucz albo oddaj prawo jazdy, o ile je w ogóle masz. Piszesz bzdury
    a tacy "uprzejmi" jak ty już niejednego pieszego wysłali do szpitala.
    CTP

  • 119. Data: 2018-06-03 19:26:25
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-06-03 o 16:41, t-1 pisze:

> [...]
    > odległości mniejszej niż 10 m przed tym przejściem lub przejazdem; na
    > drodze dwukierunkowej o dwóch pasach ruchu zakaz ten obowiązuje także

    Tak samo bzdury wypisujesz jak Neelix.

    Jak widać Ty także nie znasz Prawa o Ruchu Drogowym, ponieważ zapis ten
    nie dotyczy warunków wynikających z warunków lub przepisów ruchu drogowego.

    Mówiąc kolokwialnie nie dotyczy sytuacji zatrzymania w celu udzielenie
    pierwszeństwa pieszemu, rowerzyście lub innemu pojazdowi.

    Mówi o tym punkt 4 tego samego artykułu.

    Art. 49
    4. Zakaz zatrzymania lub postoju pojazdu nie dotyczy unieruchomienia
    pojazdu wynikającego z warunków lub przepisów ruchu drogowego.

  • 120. Data: 2018-06-03 19:28:55
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-06-03 o 19:20, CTP pisze:
    > Kolego, albo się doucz albo oddaj prawo jazdy, o ile je w ogóle masz. Piszesz
    bzdury a tacy "uprzejmi" jak ty już niejednego pieszego wysłali do szpitala.
    > CTP

     Masz coś na poparcie wypisywanych przez siebie bzdur?