    From: "Mustafa" <M...@B...xx>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: "Kierowca samochodu próbował mnie zabić!"
    Date: Sat, 29 May 2010 02:15:22 +0200

    >nie chodzi o persoble tylko o twoj stosunek do innych
    >...uczestnikow ruchu, moze nie tylko.

    No właśnie mój stosunek jest taki, że nawet jak mi się śpieszy i jestem
    wqrwiony to ich wcale nie musi to obchodzić i mają takie sama prawa jak ja.
    Mogą jechać po tych pasach po których mogą i np z prędkością mniejszą niż
    dopuszczalna.
    Więc nie widzę powodu dla którego wszyscy mieliby mi ustępować bo mi się
    śpieszy, albo dla którego ja miałbym wykonywać jakieś ruchy dlatego że komuś
    się śpieszy.
    To praktycznie wyłącznie kwestia kurtuazji.
    Zwłaszcza, że rano śpieszy się przeważnie wszystkim.
    A 99% wszystkich stłuczek, wqrwień, wpychań z nie tego pasa co trzeba i
    wszelkiego podobnego chamstwa wynika właśnie z tego, że ktoś uważa, że jest
    ważniejszy niż inni i może w jakikolwiek sposób ominąć kolejkę.
    A ja takich łosi mam zwyczaj tępić :)