    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Kilku tytułów muzyki szukam do testów
    Date: Fri, 23 Jun 2023 23:28:47 GMT

    On 2023-06-23, Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> wrote:

    > To samo jest z obrazem. Człowiek jedzie w jakieś Znane Miejsce
    > i ma pretensje do świata, że nie wygląda to tak jak na zdjęciach
    > z fotoszopa.

    Tu jest trochę jak z hotelami, lepiej sprawdzić na Tripadvisorze czy
    innym, zdjęcia tych co tam wcześniej byli.

    Z muzyką tak się nie da. Idę, słucham, płasko jak nie powiem co. Po pół
    godzinie trochę robi się lepiej. Ale nie wiem czy to ostatecznie działa
    jak ze słodzeniem, że wystarczy nie przesładzać i będzie za jakiś czas
    dobrze (też słodko).

    No i dochodzi jeszcze głęboko filozoficzne pytanie: skoro podbite basy i
    soprany są miłe (a dla większości, w tym dla mnie, są) to czy jest sens
    z nich rezygnować dla paru/nastu godzin rocznie w filharmonii.

    --
    Marcin