eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetKingston KC600 - dysk SSD z szyfrowaniem - może ktoś wyjaśnić jak działa? › Re: Kingston KC600 - dysk SSD z szyfrowaniem - może ktoś wyjaśnić jak działa?
  • Data: 2020-02-11 20:54:29
    Temat: Re: Kingston KC600 - dysk SSD z szyfrowaniem - może ktoś wyjaśnić jak działa?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-02-11 o 20:31, pioruns pisze:

    > Unikaj własnościowych rozwiązań bez kodu źródłowego. Skąd wiesz, co
    > siedzi w BitLocker? Tylko Microsoft i NSA wie. Skąd wiesz, co siedzi w

    ehh.. chodzi mi o to aby ziomek w kapturze nie odczytał co tam jest,
    albo facio z lombardu który kupi od ziomka w kapturze.

    Mimo wszystko chciałbym się dowiedzieć o co biega w tych marketingowych
    hasłach Kingstona. Czy to pic na wodę fotomontaż i tam faktycznie nic
    nie ma ciekawego, czy jednak jest zaimplementowane coś. Kontrolery
    SandForce też szyfrowały przy zapisie do pamięci a mimo to nie
    przypominam sobie wielkich haseł na dyskach z tym padającym masowo
    śmietnikiem na pokładzie, typu "szyfrowany AES-256" itp.

    Więc, przy KC600 są to kompletnie nic nie znaczące hasła i sytuacja jak
    z szyfrowaniem w SandForce, czy jest jakaś aplikacja do tego, jakieś
    wsparcie.. no nie wiem, tak aby dało się to w praktyce użyć te
    "sprzętowe szyfrowanie".
    Bo albo go kupię, albo wybiorę poważniej podchodzącego do ludzi
    producenta dysku i zainstaluję po prostu VeraCrypt.

    --
    Irokez